Missä myydä taskukirjakokoelma?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla on noin 130 Aku Ankan taskukirjaa, numeroita väliltä 1-270 luulisin.

Olen myymässä taskukirjojani, mutta missä ne kannattaisi myydä, ja paljonko niistä kannattaisi pyytää kappaleelta? Löytyy normaaleja ja tuplapaksuja.

Suurin osa kirjoista tosi hyväkuntoisia.

Mistä itse ostatte käytettyjä taskukirjoja?

Kommentit (15)

Vierailija

Kannattaa kokeilla antikvariaatteja. Itse ostan lähes kaikki ankka-kirjani ja -lehteni antikvariaatista. Hyväkuntoisista ja töhryttömistä Taskareista voi pyytää 1-2€/kpl. Jos on useita vuosikertoja ne kannattaa myydä satsina. Voit toki myös kysyä antikvariaatin pitäjältä hinnasta.

Vierailija

kannataa myydä kirpparilla.pyydä vaikka sama hinta millä ostit tai jos ne ovat sinulle arvokkaita niin myy millä hinnalla haluat!!ÄLÄ MYY LIIAN KAALLIILA!!mää ehkä voisis ostaa joas oot kalajoella!!!! S:

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Huuto.netis kantsii myydä. jos ite ei osaa nii ku pyydät isältä tai äidiltä apua. Kun joku on huutanut kohteen niin senkun pyydät isääs/äitiis tai ite sitä antaa sähköpostiin sen osoteen.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Huuto.netissä voi yksitellen (tai vaikka vuosikerta kerrallaan) saada ihan hyvänkin hinnan, varsinkin kun taskarisi eivät ole niitä uusimpia. Hinta vain kannattaa laittaa aluksi riittävän alas. Yksitellen myyden saa ehkä ihan hyvän hinnan varsinkin, jos joku metsästää kokoelmaansa puuttuvaa taskaria ja sinulta se löytyisi. Tietysti taskukirjan myyntihintaan vaikuttaa huomattavasti sen kunto. Hyväkuntoisesta saa luonnollisesti enemmän rahaa kuin heikommassa kunnossa olevasta.

Toki, jos haluat taskukirjoistasi nopeasti eroon, helpompi vaihtoehto voi olla viedä divariin myytäväksi.

Itse ostelen silloin tällöin divareista, mutta uusimmat luonnollisesti kaupasta.

Vierailija

Oletko hullu!! Ei niitä kannata myydä!! Mutta jos nyt välttämättä tahdot, niin divarissa noin 2-4 euroo/kpl, sillä hinalla niitä meiän lähellä myydään, ja kauppa käy.., älä myy liian halvalla!! Mitä vanhempi numero on tai hyväkuntoisempi, sen enemmän pyydä siitä. Voithan sä myydä netissäkin, vaikka siellä edellä mainitussa Huuto.netissä.

Ps: Tervetuloa foorumille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat