uudistuksia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku Ankan lehdet voisivat tulla nettisivuille katsottaviksi, tietenkin vain lehden tilaajat saisivat katsoa lehden.Olisi mukavaa katsoa sarjat netistä, koska lehdet ovat välillä hukassa.

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:
uudistuksia

okku - 28.07.09 03:57 (ID 330030) Aku Ankan lehdet voisivat tulla nettisivuille katsottaviksi, tietenkin vain lehden tilaajat saisivat katsoa lehden.Olisi mukavaa katsoa sarjat netistä, koska lehdet ovat välillä hukassa.

tämä kuulostaa erittäin hyyvältä koska todellakin joskus lehdet ovat hukassá ja jos varsinkin haluaisi lukea jonkun jatosarjan osan niin olisi helppoa jos ei tarvitsisi käydä jokaista laatikkoa ja pinoa-lehtiä läpi ja etsiä yhtä tiettyä sarjaa!!

jukali
Seuraa 
Liittynyt8.12.2008

joo, ja vois aina laittaa numeron mitä etsii ja jos haluaisi lukea jonkun tietyn sarjan niin voisi laittaa sen nimen esim. jäyhä jököttäjä, ja lehti tai lehdet tulisivat näkyviin ja sitten lukemaan. eli kannatan

Vierailija

Lainaus:
uudistuksia

okku - 28.07.09 03:57 (ID 330030)

Aku Ankan lehdet voisivat tulla nettisivuille katsottaviksi, tietenkin vain lehden tilaajat saisivat katsoa lehden.Olisi mukavaa katsoa sarjat netistä, koska lehdet ovat välillä hukassa.

Tosi hyvä idea, minä myös en löydä lehtiäni joskus. se olisi kätevää.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen aika varma ettei toteudu tämä idea. Ensinnäkin tilaukset varmaan vähenisivät, koska monethan voivat katsoa tilausnumeron vaikka kirjaston Aku Ankasta, ja käyttää sitä saadakseen lukea Aku Ankkoja netissä. Muutenkin aika hankala toteuttaa tuollainen homma.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: uudistuksia

djlordi - 29.07.09 12:23 (ID 330118)

Olen aika varma ettei toteudu tämä idea. Ensinnäkin tilaukset varmaan vähenisivät, koska monethan voivat katsoa tilausnumeron vaikka kirjaston Aku Ankasta, ja käyttää sitä saadakseen lukea Aku Ankkoja netissä. Muutenkin aika hankala toteuttaa tuollainen homma.

Djlordin kanssa samaa mieltä. Niin, tilaukset vähenisivät, ja sen tilausnumeron voi ihan hyvin katsoa kirjastosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat