Pokémon-pelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aattelin nyt ihan vaan tehä tämmösen huvikseni. Eli ihan vapaata keskustelua Poké-peleistä! Vaikka parhaista Pokéista ja ihan mitä pelei teil on jne. Mulla on Diamond ja Platinum ja Diamondin oon vetäny ja Platinum liigaan menossa. Paras Diamondissa on Milotic ja Uxie level 100 ja Platinumissa vissiin Staraptor level 73. Ja muuten jos teillä toimii Wi-Fi connection niin tulkaa Wifi-Clubiin aina kun jaksatte tulen sinne usein. voidaan vaihdella Pokéi ja kaikkee!

Kommentit (13)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Siitähän onkin jo kymmenen vuotta kun ensimmäinen Pokémon julkaistiin. Itse omistan vieläkin ensimmäisen Red Versionin, ja vuotta myöhemmin julkaistun Yellowin. Systeriltähän löytyy yhtä jos toista nykypokémonia, mutta meikä diggaa enemmän noista vanhoista (ja niistä kaikista cheateista, voi sitä kloonaamisen riemua Missignolla!). Pokémon Stadium N64: lle löytyy myös, ja siskolta Colosseum GC: lle, mutta niiden pelailu jäänyt vähemmälle (ensinnä mainitusta puuttuvat ohjaimet ja toinen ei vain kiinnosta).

Mutta nuo Red ja Blue Versionit Game Boylle, niissä on vieläkin sitä jotain. Nostagiaan taipuvaisena pelaajana tykkään retroilla, ja nämähän eivät kuole koskaan, päinvastoin, vain paranevat vanhetessaan. Fiilis varsinkin on huipussaan juurikin ysäripeleissä, ja nämä lukeutuvat vielä niihin. Paristoja saa juosta kaupasta koko ajan (nämä koneet toimivat vielä ärkutosilla), mutta väliäkö tuolla, kun kerran on juuri päässyt pelitaivaaseen?

Vierailija

Totta turiset! Cheattaileminen on kivaa! Sitte on hyvä cheatti kortti, Action Replay nimeltään, saa Puolenkuun peleistä halvalla! Muute miten Missingon saa? Niin jos teillä (siis ihan kaikilla tyypeillä) toimii GTS (tiedättekö sen, Jubilifessä, Trainer Schoolin vieressä) jos kiinnostaa niin ettikää Walrein Level 55 jonka mä vaihdan level 50 Manectriciin. Ja jos Wi-Fi toimii niin sopikaamme aika jolloin kokoonnumme Wi-Fi-Clubissa. Ihan vapaaehtoista.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Missigno löytyy Cinnabar Islandin itärannikkoa pitkin edestakaisin uiden, mutta en suosittele nappaamaan, saattaa käydä kuten minulle kerran, että Ashin vartalo kävelee ruudun alareunassa ja pää ylhäällä... Helppohan tuo on kaapata, taitaa olla joku lev. 2, mutta jos peli vain pysyy kasassa, niin tuo on aivan älyttömän tuhoisa Pokémon. Pelkkä Tackle tainnuttaa lähes 100 levelisiä. Samasta paikasta löytyy myös 127 levelistä Colduckia ja jotain toista en nyt muista mitä, vaikka teoreettinen maksimi kouluttamalla on tuo level 100.

Kloonaaminen vaatii muistaakseni käynnin Pallet Townin ja Viridian Cityn välillä majailevan vanhan miehen luona, ja kloonattavan tavaran pitää olla itemlistalla viidentenä tai seitsemäntenä. Tämän jälkeen vain kahlaamaan sinne saarelle.

edittiä: ketjut eivät enää nouse postailemalla...

3.8. edit: No näköjään nousevat taas.

Vierailija

Viimeisellä sivulla... Minne tämä maailma on menossa? Harmi kun en Master Ballia ehtinyt LeafGreenissa kloonamaan, vaan käytinkin ylläri ylläri sen Zapdosiin. Voi piip! Nonniin, Platinumista on ensimmäinen Battle Frontier boss hoideltu, muutama yritys meni... Sillä oli Medicham, Ludicolo ja Dusknoir. Oma Dusknoirini muuten ratkaisi matsin : D Staraptor onkin nykyään LV. 97, ja Dusknoir on LV. 89. Gliscorin sain myös, kun kaverini vaihtoi Emeraldistaan Gligarin ja määpä sitten kehitin sen Gliscoriksi. Gliscor on nyt vissiinkin LV. 69.

Liigan voitin helposti, ja hassulla tavalla: ensin oli tarkoitus mennä vain tsekkamaan, että kuinkas kova se liiga onkaan ja tadaa, 20 minaa ja DS:n näytöllä lukkekin teksti: Player beat Champion Cynthia! Shiftry ja Ninetales ovat myös sitä Simply the Best-listaa koska Shiftry on LV. 60, ja Ninetales LV. 59.

Parhaita Pokémoneja, joita ikinä on mulla ollut:

LeafGreen: Alakazam LV. 100

Emerald: Sableye LV. 99

Diamond: Milotic LV. 100

Platinum: Dusknoir LV. 89

Pearl: Roserade LV. 80

Pokemon Ranger: Mawile LV. 50 (max level siinä pelissä) ja Scizor LV. 50 (piippiipin vaikea saada, älyn harvinainen)

Hoaah, sehän olikin pitkä viesti.

Vierailija

Mulla on pokemon diamond emerald leafgreen ja shappire Mulla on siinä diamondissa 100 levunen rayquaza vai miten se kirjoitetaan ja kyogre 100 levunen ja groudon 90 levunen ja olen päässyt kaikki pelit läpi paitsi leafgreenin.

Vierailija

Mulla on Pearl,Platinum,Mystery dungeon blue rescue team ja mystery dungeon red rescue team. Mun paras pokemon on platinumissa Giratina level 100.

Vierailija

Voisihan tämänkin nostaa... No, tässä vähän aikaa sitten latailin VBA: lleni(Visual Boy Advance, Vaari voi sitten tarkemmin selittää). Pokemon Chaos Black on ihan huippu, varsinkin kun tein siihen hieman hackia... Pokemon Psychicia kannattaan myös kokeilla. Pokemon Quartz on myös kiva! Ja Vaari, jos paikalle satut, voisitko kertoa mitä pokeja käytät? Itse Aerodactylia, Delcattya ja joskus Luxrayta. Milotic on myös ihan huippu! Ledian ja Nidoking on kivoja, too...

Vierailija

Hemmetti, jouduin jo Kuuklea käyttämään : ) Kaivelupomon elämä ei ole helppoa... Tämä on siis Kaivelu-palvelun nostoviesti.

Viime aikoina en ole paljoa pelannut Pokemonia, mutta HeartGold on jo kuitenkin läpivedettynä tuolla laatikossa : )

Parhaita poksujani siinä ovat Snorlax, Lugia ja Mismagius. Eikä unohdeta Poliwrathia, Ho-Ohia tai Crobatia, jotka ovat kaikki 57 levelisiä. Lugia on 72 lv, Snorlax 64 ja Mismagius 53.

~J0N€$

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat