Miksi valitsit nimimerkiksesi juuri tietyn.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli nyt kaikki kertoo miksi valitsi juuri sen yhden tietyn nimimerkin. Itse valitsin tän koska Sly on mun suosikkipeli.

Täsmennän vielä. Eli kerro miksi valitsit juuri

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Valitsin tämän siksi että se sopii koska nimimerkissäni "yhdistyy" kaksi sanaa. (esm. koira ja kissa = esm. kokis)

Vierailija

No nimessä ilmenee 2 minun lempi jutta. Esim. Aku tulee titenkin Aku Ankasta ja 53 tulle riemukuplasta, kun muutenkin tukkään kuplista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Miksi valitsit nimimerkiksesi juuri tietyn.

ZZZZZZZZZZZZZZ - 02.12.09 08:10 (ID 402462) Koska... öö... En keksinyt muutakaan.

Hah ZZZZZZZZZZZZZZ:n nimimerkissä on kyllä käytetty paljon harkintaa ja mielikuvitusta :)

Minulla tämä tuli simppelisti mieleen Aku Ankasta, tarkemmin sanottuna Donald Duckista.

Ja loppu on historiaa...

Vierailija

No nimeä pohtiessani minulla oli vieressäni Fazerin Dumle joulukalenteri ja sitten mietin myös dumlea mutta sitten otin Fazerin enkä halunnut ihan suoraan kopioida niin laitoin kahdella zetalla Fazzer.

Vierailija

Otin nimimerkkini koska pidän Iineksestä. Mutta siskoni oli varannut Pikku-Iineksen :( Niin sitten tuli Pikku-IinesAnkka! XD XD

Vierailija

Valitsin nimimerkkini Imperatorin erään nettipelin mukaan. Se on kaiketi latinaa ja tarkoittaa keisaria. Mutta se kuulostaa kivalta! ;D

Vierailija

Kun yritin miettiä nimeä, niin tuli hetimieleen koulussa saaneeni liika nimeen hamsu ja minun vieressä oli taikaviitta tarina.

Vierailija

En ite keks kovi hyvii nimimerkkei mut kattelen ympäril ja nappaan sielt jonkun tekstin jonka nään. Voin muuttaa sitä kyl vähä

Vierailija

Valitsin oman nimimerkkini koska Nöösi on tosi lutunen nimi ja vaikka olenkin tyttö niin pidän siitä. Se on tois LOVELY!:D

Vierailija

Keksein nimimerkkini aiemmasta nimimerkistä.

Pelasin silloin traviania,kun tein tänne käyttäjän,ja siellä nimimerkkinäni oli spämmispaniel

Halusin nimimerkkini myös väännettyä ankkamaiseksi

Loppuvahvistus tuli siitä,että tein tänne käyttäjän juuri keskustelujen vuoksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat