Mikä sinusta tulee isona?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta tulee veturinkuljettaja.

Kommentit (12)

Vierailija

Minusta voisi tulla isona sisustus- tai tai graafinen suunnittelija!

Ne ammatit kiinnostavat minua todella paljon!

Vierailija

Pari vuotta sitten ajattelin, että olisi oikein mukavaa olla asianajaja/lakimies. Siitä lähtien tämä ajatus on vain vahvistunut! Harmi vain, että kotipaikkakunnallani ei ole oikeuspuolta yliopistossa, pitäisi muuttaa Turkuun tai Helsinkiin. Mutta eiköhän tuo onnistu ;D

Vierailija

Olen kyllä asiaa miettinyt, mutta oikeastaan en tiedä ollenkaan. Työ eläinten parissa olisi tietenkin mukavaa, ehkä pieneläinlääkärinä tai jonakin sellaisena. Toisaalta joku hieman taiteellisempi ura voisi olla parempi, minulla kun jonkin verran silmää sellaiselle (itsekehu haisee, tiedän). Ehkäpä asiasta saadaan selvyys muutaman vuoden sisällä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Mikä sinusta tulee isona?

Ville&Veera - 20.08.09 07:11:

Pari vuotta sitten ajattelin, että olisi oikein mukavaa olla asianajaja/lakimies. Siitä lähtien tämä ajatus on vain vahvistunut! Harmi vain, että kotipaikkakunnallani ei ole oikeuspuolta yliopistossa, pitäisi muuttaa Turkuun tai Helsinkiin. Mutta eiköhän tuo onnistu ;D

Samat hommat voisi muakin jopa kiinnostaa, ja mm. perheen puolelta tällaista on viime aikoina vähän vinkkailtukin ;>

Kirjotuksiin tultaessa kädessä olis vissiin ihan hyvä jo olla edes pari vähän kirkkaampaa ajatusta jatkosta - tällä hetkellähän lyö tosin tavallistakin tyhjempään ;o.. Kuuden tunnin yöunilla possibly joku vaikutus, mene ja tiedä. (Jahhas, offia näemmä kyllä irtoaa, muuten kangertelee taas niiiin tuhottomasti 8D)

Muttajoo, eipä tässä uravalinnaan ohella ole liian selvää mikään muukaan, joten kattoo nyt.. ;[]

E: Unohdin koko quoten ;---D Ei väsytä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eipä tuosta ole vielä tietoa. Mutta pitäisihän se olla joku hyvä työ. Sellainen, josta paitsi pitää, niin myös sellainen josta saa mukavasti rahaa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Mikä sinusta tulee isona?

Donald-91 - 20.08.09 08:04 (ID 335383)

Eipä tuosta ole vielä tietoa. Mutta pitäisihän se olla joku hyvä työ. Sellainen, josta paitsi pitää, niin myös sellainen josta saa mukavasti rahaa.

Raha on ku roskaa, roska on ku pa**aa ja pa**aa meillä riittää... Eli joku atk-ala tai sitten biologi tai arkeologi. Ja lähden siis sillä mentaliteetilla, että raha ei ole tärkeintä.

Vierailija

Minä ajattelen että minusta vois tulla joku leipuri,kokki,kahvilanpitäjä. Ja olen kiinnostunut tekniikasta voisin työskennellä elektroniikan parissa

Vierailija

Meinasin vuosi sitten että minusta tulee veturinkuljettaja en tiedä enää kun kävin kattoo eilen Hugo mulqfistin esiintymisen kouvvolassa ja oli ihan hyvä esitys vaikka varsinaisesti en tykkää suomi pop tai siis valssista muusikko on askarruttanut minua erityisen kauan aikaa laulaja ta kitaristi olisi tarkoituksena pändejä on monen monia johon haluaisin päästä esim. Rainbow,Iron maiden,Metallica,Eppu normaali,Yö,green day,Dee purple,mötorhead mutta kaikkien eniten haluaisin päästä Ramones yhtyeeseen vaikka Ramones on hajunnut niin eikö sen voi perustaa uudestaan? Haluaisin kovasti olla Ramonesin laulaja tosin on paljon muitakin hyviä pändejä esim.Sex pistol tai joku muu mutta en ikinä RAP yhtyeeseen esin vaikka johonkin hyvään punk yhtyeeseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat