Äänestäkää paras ankkapiirtäjä ja käsikirjoittaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Molempiin myös kunnon perustelut.

Itse äänestäisin molempiin Don Rosaa. Hänen kynänjälkensä on mahtavaa katseltavaa ja luettavaa.

Kommentit (8)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tällaisia topicceja on jo vaikka millä mitalla. No, vastaanpa nyt kuitenkin.

Paras piirtäjä: Don Rosa. Piirrosjälki on tarkkaa ja hänen jutut sisältävät muun lisäksi myös huumoria.

Paras käsikirjoittaja: Paul Halas. Hän on käsikirjoittanut mielestäni kautta aikain parhaimman Aku Ankka -jutun. Hänen tarinansa ovat lähes aina enemmän tai vähemmän jännittäviä ja/tai seikkailullisia, ja pidän varsinkin seikkailu-aiheesta.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Sanompa, että William Van Horn piirtämiseen. Hän tekee lennokaita kuvia joita on hauska lukea minun mielestä.

Käsikirjoitus Carl Barks. Onhan se Rosakin hyvä piirtään ja käsikirjottamaan mutta ei pärjää noille.

Vierailija

Lainaus:
Äänestäkää paras ankkapiirtäjä ja käsikirjoittaja

Urpo Kekkonen - 05.08.09 10:21 (ID 331201)

Mä inhoon van Hornin veljesten piirrostyyliä. :'(

Inhoa rauhassa

Vierailija

Änestän parhaaksi piirtäjäksi Romano Scarpaa hänen tyylinsä oli hyvin omalaatuista ettei kellään piirtäjällä ollut samanlaista tyyliä ja hän on piirtänyt taskarin parhaat klassikko tarinat.

Paras käsikirjoittaja taitaa myös olla Romano Scarpa hän käsikirjoitti tarinansa loistavasti ja pidän Scarpan tarinoiden lukemisesta.

Valitsen nyt myös ihan virallisen käsikirjoittajan joka on Guido Martina hänen käsikirjoituksensa olivat loistavaa luettavaa ja hän on käsikirjoittanut Taikaviitan synnyin tarinankin.

Vierailija

Anteeksi, pieni viesti vain.

On mukava ja hauska lukea, Murryn tarinoita myös käsikirjoitettuna. Hänestä pidän eniten. Hän piirtää myös Mikki Hiirtä ja Hessu Hopoa. Ja olen tottunut lukemaan, Murryn tarinoita, ja käsikirjoitettuina. Hänen käsikirjoitus, on juuri tasainen.

- Ronaldo, vie jalkapallohuuman!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat