goSupermodel

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiedättekkös!?

jos ette ja olette tyttöjä liitykää ihmeessä!

www.gosupermodel.fi

MuKaViA pElIhEtKiÄ!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Jaa... tyttöhän minä olen, mutta GoSupermodelit ja muut tämmöiset ei minua paljoa kiinnosta. Pelaan Club penguinia. En tiedä teidän mielipiteitänne, mutta itse tykkään siellä käydä, vaikka olenkin 12 vuotta.

Vierailija

Jotkut minuakin vanhemmat sitä pelailee, vaikka et uskoisikaan. Tuntuuhan se välillä hieman lapselliselta touhulta, mutta kiva siellä välillä on käväistä. Tosin meidän luokalla on pari tai muutama tyttö, jotka käy GoSupermodelissa ja oliko toinen sivusto joku Star doll...

Vierailija

joo mulla oli siel kans ukko ja en tiiä onko enää se on aikas sekava joo ja en aikoihin siellä ole käynyt...Ehkä me pysyttelemme täällä akun sivuilla..

Vierailija

En käy, mutta kaverini kyllä käy. Sit se sano et mä en saisi muka liittyä. Ei se kyllä minua kovin paljon kiinnosta. Tehääks sielä joku malli vai häh?

Vierailija

Akkarin sivut on parhaat!

Mut oon gosus ja pyytäkää kamuks malli nimelt BlackNightGirl... Silt Akkarin sivut on parhaat (niinku jo sanoin) ;)

Vierailija

Haha.. Kanerva, itsekin olen pelannut Club Penguiniä 3 vuotta, kunnes sain loputtoman porttikiellon..

Yritäs hahmolla: Seppo N1

Salasana: Laivalla1

Hehe.. Katoppas niin näät!! Club penguin oli hyvä peli, eikä oo mikään vauva peli!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat