paras urheilu selostaja ikinä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kertokaa kuka on paras urheilu selostaja ikinä. ois kiva jos myös perustelisitte valintaanne.mun mielestä paras ja ilmiömäisin on antero mertaranta.

Kommentit (14)

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Antero Mertaranta tai Kolmosen isänmaallinen mäkihyppypulputtaja Jani Uotila. Kivoimmat ovat kuitenkin Eurosportilla, kuten Kalle Lepistö ja Aki Kauppinen.

Vierailija

Minusta tämä topic on aivan turha eikä tätä olisi pitänyt nostaa. Miksi nostit näin vanhan TURHAN topicin Aape McRonkka?

Annetaan tämän TAAS hukkua syvällä syvälle topic mereen.

-HH! Höhöö!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tottakai Antero Mertaranta on paras. Mutta hyviä ovat myös mm. Tapio Suominen, Antti Ennekari, Niki Juusela ja Jani Uotila.

Mika Saukkonen on taas siellä toisessa päässä...

// Niin bubi myös :)

Vierailija

hannu-pekka hänninen

perustelut tulevat jopelta:

laki koskee myös hannu-pekka hännistä ei venäjällä selviä kännistä

Vierailija

Tuomas Virkkunen ja Antero Mertaranta.

Jalkapallossa Virkkunen on aivan omaa luokkaansa. Katsokaapa vaikka videoita YouTubesta, niin näette.

Mertaranta taasen on elävä legenda.

§ Mr R.A. - se on siinä!

Vierailija

mun mielstä seppo hanurila ja tahvo mällinen-mulqvist!! ne on molemmat mun kamuja ja ja ne aina leikki et ne muka selostaa esim. vaik jotan potkupalloo tai formulaa ja ne on tosi hyvii!! :D :D

Vierailija

Antero Mertaranta on aivan ylivoimainen. Hän on aika humoristinenkin,ja tottakai jos puhumme viittomankielestä,niin singmark on paras! Singmark vaan ei ole urheiluselostaja vaan räppäri joka eilisessä ottelussa selosti viittomankielellä...

MRL kuittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat