Ankkojen Maailmanhistoria

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

On uusi keräilysarja kuka aikoo ostaa ensimmäisen osan tai kerätä kaikki.

minä aion.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Saa nähdä, tuskin niistä tulee mitään keräilytavaraa, mutta kyllähän Ankat aina kiinnostavat ja on hirveä houkutus ostaa kaikki, mutta todennäköisesti ostan veljeni kanssa ensimmäisen ja sitten katson ostanko lisää vai jätänkö.

Ne kumminkin tulisi maksamaan kaikki yhteensä lähes 200€, joten jos ostaisin kaikki itse jäisi minulle koko vuoden kuukausirahoista vain vähän :(

Vierailija

Riippuu siitä mitä piirtäjiä siinä on!!!

Hinta ainakin on iha järkyttävä. 33euroo Sh.

Ja niit on 6kpl se veis lähes kaikki mun säästöt. :[

Vierailija

En tiedä. Hinnan puolesta ostan korkeitaan kaksi. 33 € on liian kallis minulle. Jos ostaisin kaikki kuusi, se tulisi maksamaan noin 200 euroa, mihin minulla ei edes rahat riittäisi.

Vierailija

Kyllä aion, historia kiinnostaa ja taskun pohjalle on kertynyt mukavasti rahaa. Kuka tietää, kuinka usein osat ilmestyvät?

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Hinta ei välttämättä tule olemaan niin paljon, kun 33 euroa. Se on vain suositushinta. Kirjan tekijät ovat italialaisia ja ainakin ensimmäisessä osassa on muistaakseni yli 300 sivua. Vuodessa ilmestyy ehkä 1-2 osaa, en tietenkään varma ole.

Vierailija

kylläpä tahtoisinkin ostaa muttakun ne on kirjoja ja aika kalliita... toivottavast ne tulee kirjastoihin joskus. jos ei, kiljun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat