Kolmen caballeron paluu (ilmestyy 18.9.2009)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kolmen caballeron paluu ja muita Don Rosan parhaita.Onko se totta että tuo kirja ilmastyy 18.9.2009.

Minä ainakin ostan jos se tulee sillon kauppoihin. Mutta jos tiedät oikean päivä määrän(jos tuo on väärä)niin kerro minulle.

Aiotko ostaa sen minä ainaki:

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS ihan tosi???!!!! jeeeee, jos se ei maksa mitää sataa euroo ni varmaa ostankii.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Julkaisupäivähän on vielä alustava eikä vielä siis varma. Kyllä taidan tuon kirjan ostaa, mutta taidan pyytää sen joululahjaksi. Itseltäni löytyy kaikki Rosan parhaita kirjat sekä kummatkin RAET, joten pitäähän se uusinkin hankkia vielä. Toivottavasti tämä kirja ei jää viimeiseksi Rosan kovakantiseksi.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Aion ostaa sen, jos se ei maksa normaalia enemmän. Olen säästänyt niin monta vuotta rahaa ja sitä on säästynyt sellainen vuori ja aion käyttää aika paljon Akkareihin.

(Itselläni ei ole kuin yksi Rosa kirja, mutta tämän taidan haluta ostaa.)

Vierailija

Kirjassa on näemmä Caballero-tarinoiden lisäksi ainakin Ensinmäinen keksintö, Ankkalinna pillipiipari ja Talon kokoinen vastustaja. Aion ostaa sen jos edes osa sen tarinoista ovat minulle entuudestaan vieraita.

Vierailija

Minä ostan ainakin! Mulla ei ole vielä yhtään mitään Rosan kirjoja vaikka onkin mun lempi-piirtäjä. ;) Viikonloppuisin sitä olis varmaankin kiva lueskella, varsinkin sateella ja ukkosella.

Vierailija

Ei ole rahaa, muuten ostaisin. Kuitenkin maksaa näin uutena yli kolmekymppiä, ja minulla on 7€ rahaa, ja sillä tuskin saa sitä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat