Elämää maalla!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä keskustelu on maalla asuville. täällä saa jutellä kaiken laista (esim mitä vanhempasi tekevät työkseen, onko teillä traktoreita). tämä on varmaan monen(kaupinkilaisen)mielestä tyhmä keskustelu mutta antaa olla.

Minä asun Maalla mun aiti ja isi on maan viljelijoitä. meillä on 50 lehmää navetas. meil on 4 traktoria 1 Massikka ja 3 valmettii. kaikki maalla asuvat kirjottakaa tänne!!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minäkin asun maalla, ja niinkuin sinullakin, isäni ja äitini ovat maanviljelijöitä. Asumme isolla tilalla, ja meillä on metsää ja peltoa.

Meillä on paljon traktoreita: 1 Frod, 3 Massikkaa, 1 Valmetti ja 1 Jonnikka. Sitten tällä viikolla tuli juuri uusi puimuri, John Deere 140WTS.

Viljelemme ruista, ohraa, kauraa, vehnää, rypsiä ja perunaa. Lisäksi meillä on kanala, jossa on päälle 6000 kanaa.

Ja voin sanoa, että olen onnellinen, että asun maalla:D

Vierailija

Määkin asun maalla ja isä hoitaa navettaa äiti käy muualla töissä.On meillä yks traktori.Valtra A82.Ja lehmiä on 7 kpl.

Vierailija

Asunhan minäkin maalla mtta meillä ei ole varsinaista maatilaa.

Mutta meillä on ollut yhtenä kesänä jokunen hanhi ja yksi ankka.

Vierailija

Minäkin asun maalla. Yksi Valmetti löytyypi meiltä. Isä ja äitikin (yllätysyllätys) ovat maanviljeliöitä. Meillä kasvaa kauraa ja heinää. Meillä on myös metsää. "Pikkumetsä"* onkin keskellä peltoa. Ennen meillä oli lehmiä ja lampaita, mutta muokkasimme navetan talliksi eli meillä on nytten heppoja 4.

*=Pieni metsäalue, jossa ennen oli lampaita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat