Mitä äänestitte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, mitä äänestitte seuraavan AA ekstran teemanumeron teemaksi? Itse äänestin piraatteja.

Sori jos tälläinen keskustelu on jo.

Kommentit (15)

Vierailija

Kroisos Pennosta. Olisi kiva lukea vaihteeksi toisesta kovasta liikemiehestä. Olisi hienoa, jos Kroisoksesta olisi luettavaa kokonaisen teemanumeron verran!

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainaus:
Donald-91: Itse äänestin vanhojen klassikko-tarinoiden uusimista.

Mikä vaihtoehto se tuo on?

Eivätkö vaihtoehdot olleet:

-Rahasäiliö

-Piraatit

-Kroisos Pennonen

Minä äänestin Piraatteja, toinen vaihtoehto olisi rahasäiliö, kumpi vain kelpaa. Pennosta en halunnut, koska hän esiintyy usein Roope-sedissä ja taskukirjoissa.

Vierailija

Olin kahden vaiheilla.Rahasäiliö tai kroisos.Piraatteja en haluais.Päädyin sitten rahasäiliöön pitkän harkinnan jälkeen.

Vierailija

Äänestin Kroisosta, mutta valinta oli vaikea.

Pidän Mikki-tarinoista paljon, mutta piraatit eivät taas oikein kiinnostaneet, Rahasäiliöstä olen lukenu melko paljon mm. Roope-sedässä. Näin siis päädyin Kroisokseen, sillä hänen ja Roopen kilpailua on hauska katsella ja lukea.

Äänestin Kroisos Pennosta. Minun mielestä on aivan sama voittaako Rahasäiliö vai Kroisos koska minusta kumpikin on täydellisiä aiheitä. Kumminkin äänestin Kroisosta

Vierailija

Äänestin Piraatteja, koska siinä on VANHA-Mikki, jos siinä olisi ollut UUSI-Mikki, niin olisin äänestänyt Kroisosta, mutta Wanhaa Mikkiä näkee niin harvoin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat