Poliisikoira Rex

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka seuraa tuota ohjelmaa?

Sivut

Kommentit (16)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä on nyt hieman suppea topic, joten tämän olisit voinnut sisällyttää TV topiciin. Tämä sen takia, koska jokaisesta ohjelmasta ei tarvitse tehdä omaa topicia vaan ne pitäisi yhdistää yhteen asiaa koskevaan topiciin, mikä on tässä tapauksessa TV topic.

Vastataanpa nyt kuitenkin kysymykseesi: Itse katsoin yhden jakson kyseistä sarjaa ja kyllähän sen katsoi, mutta ei se niin paljoa kiinnosta, että sitä alkaisin seuraamaan. Saksalainen tämäkin ohjelma on alunperin, mutta eipä se haittaa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: Poliisikoira Rex

hansuzius - 11.08.09 10:51 (ID 333083) Minä seuraan ja se on iha sairaan hyvä ohjelma!

joo oon samaa mieltä. on tosi hyvä sarja

Vierailija

Seuraan, koska siinä säilyy mun saksan kuuntelu- ja ymmärtämistaito. Ja on se ihan ok muutenkin...Tosin aina kiistelen siskon kanssa siitä, että onko siellä yksi vai useampi koira näyttelemässä:)

itse olen useamman puolella.

Vierailija

Hei muuten mitä sille Rexin omistajalle kävi? Pari jaksoo jäi näkemättä, ja yht'äkkiä näyttelijät vaihtu yms...?

Vierailija

Rexin entinen omistaja Richard Moser kuoli yhen psykopaatin takia virantoimituksessa. :(

Jakson nimi, jossa Moser kuoli, oli Mosers Tod.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poliisikoira Rex

Ankka9 - 15.08.09 12:57 (ID 334147)

Rexin entinen omistaja Richard Moser kuoli yhen psykopaatin takia virantoimituksessa. :( =(

No voi voi :(

Niin aika hyvä sarja, tuleehan sitäkin katseltua.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

^Mille niistä sämpylätyypeistä?: D Kaikkihan ne syövät kinkkusämpylöitä. Moser tosiaan kuoli, Stockinger sai siirron Salzburgiin ja Max lähti samalla kuin Moser, mutta siitä ei kerrottu sen enempää. Kukaan muu ei ole vielä vaihtunut.(?)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poliisikoira Rex

_wonderlust_ - 15.08.09 01:54 (ID 334177)

^Mille niistä sämpylätyypeistä?: D Kaikkihan ne syövät kinkkusämpylöitä. Moser tosiaan kuoli, Stockinger sai siirron Salzburgiin ja Max lähti samalla kuin Moser, mutta siitä ei kerrottu sen enempää. Kukaan muu ei ole vielä vaihtunut.(?)

Stockinger, se on se sämpylätyyppiXD

Ja saksalaiset mussuttaa oikeesti sämpylöitä ynnä muuta. vähintään joka kadunkulmassa on leipomo, josta sitten haetaan tuoreet sämpylät klo 6 aamupalaksi...sitä on vähän ikävä, vaikkemme joka aamu tuota tehneetkään.

Olimme juuri automatkalla Suomesta Hollantiin kun nuo traagiset jaksot(jakso?) tulivat..murräyh.

Vierailija

Nii se stockinger syö pelkkiä makkarasämpylöitä. Sillähän oli synttäreilläki makkarasämpyläkakku.

On muuten ihan sikahyvä ohjelma!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat