Unelma-ammattisi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on unelma-ammattisi ja miksi? Vai onko sinulla sellaista vielä? Itse haluaisin ehkä Aku ankan piirtäjäksi ja käsikirjoittajaksi, nimittäin olen aina tykännyt maalaamisesta ja piirtelystä. Olen käynyt taidekoulua muutaman vuoden. Muutenkin luen paljon Akkareita, niiden parissa viihtyy kauan. Kirjoitelkaa! :*) Ja anteeksi jos joku on jo tehnyt tämmöisen aiheen.

Kommentit (5)

Kyllä tällainen keskustelu on jo olemassa.

Minäkin haluaisin Aku Ankka piirtäjäksi, mutta minua vain mietityttää vielä, että miten jotkin jutut tehdään, mutta toivottavasti opin ne tulevaisuusdessa.

Vierailija

Jeah, ei ole ensimmäisiä tälläisiä keskusteluita.

Anyway, minäkin haluaisin todella paljon piirtäjäksi, mutta haluaisin olla Sonic-piirtäjä. En tiedä, miten minä hullu aion senkin haaveen toteuttaa, mutta olen päättänyt, että "Sonic-piirtäjäksi vaikka kapinoiden...!" ; D No jaa, senkus vingun Segalta luvan ja zillai ja teen jotain coolia niin kaikki on hyvin (kröh, ehkä minun pitäisi perehtyä tähän vähän paremmin...). Niin mega hienoa olisi olla eka suomalainen Sonic-piiträjä! 8 D Itse asiassa olen myös ajatellut kirjoittavani isona ehkä jopa jonkun kirjan - en nyt tiedä, mutta odotellaan futurea...

Vierailija

Mie haluisin tulla isona Aku Ankan piirtäjäks, tai arkkitehdiks. (Kuitenkin jotain jossa saa piirtää...)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

No vastataanpa nyt kuitenkin, kun tämä sittenkin alkoi kerätä väkeä.

Joskus aiemmin samanlaisessa keskustelussa jo mainitsinkin olevani elektroniikka-asentaja, mikä nyt ei aivan vastaa "unelmaani", mutta onpahan siitäkin ollut paljon hyötyä näiden nykypäivän arjenhelpottajien oikutellessa.

Tämän hetkinen työni lehdenjakajana on jo jotain niin alentavaa että... Onneksi lähden opiskelemaan, jonkin sortin insinööriksi sitä pitäisi valmistua. Paljon on inssejä muuten sorsittu vitsitopassa, pitäisikö sittenkin hakeutua sinne Siwan kassalle? ...No ei kyl!

Mutta se unelma. Todennäköisesti jotakin piirtelyyn liittyvää, ei ehkä kuitenkaan ankkoja, mutta designiä kenties. Tosin mielikuvitus on iän myötä hävinnyt lähes totaalisesti, joten kait sitten vain siirtäisin jonkun hieman luovemman henkilön ideoita paperille...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat