Iines-lehti lopetettiin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette siitä, että Iines-lehti lopetettiin? Minä ainakin pidin lehdestä, ja ostin jokaisen numeron, ja tarinat oli todella hauskoja ja ihanasti piirrettyjä. En ymmärrä, miksi lehden tuotanto lopetettiin. Eikö sillä muka ollut tarpeeksi ostajia? Jos muka ei ollut, miten niitä ostajia riittää sitten jollekkin ihme Hannah Montana-lehdelle? En oo ketään vielä tavannut ketä sitäkään lehteä ostaisi...

Kommentit (14)

Vierailija

Juu, harmi ettei kauppojen hyllyiltä enää löydy sitä lehteä. Ilmeisesti lehdellä ei ollut riittävästi lukijoita.

Vierailija

Raah mä tein samanlaisen aiheen aikoja sitten ja kukaan ei oo kirjoittanu siihen!!! :@ (No, älkää nyt oikeesti luulko, että päreeni poltin.) Kuitenkin kiva nähdä, että jotkut muutkin ovat huomanneet Iines-lehden lopettaneen! ;) Itsekkin olen sitä mieltä, että Iinestä ei olisi saanut lopettaa.

Vierailija

Se oli kyllä tyhmää!Mutta viimeisessä lehdessä luki toistaiseksi, jotenk ei kannata vielä surra liikoja. Toivottavasti se taas jatkaa toimintaansa.

Vierailija

mulla ei oo yhtäkään iines-lehtee mutta oon kokeillu kirrparilta kattella vaan enpä oo löytäny

oho,tuli vahingossa toinen sama viesti perään,sori

Vierailija

Harmi juttu, se oli varmaankin ihan hyvä lehti. Olen itse lukenut vain yhden numeron, jonka sain kerran lahjaksi. 8D Olen samaa mieltä tuosta Hannah Montana -lehdestä. Ihme hömpötystä! Tietysti sillekin ostajia löytyy, 9-vuotiaita teinitähtien fanittajia. -.-

Entä mitä mieltä olette siitä High School Musical -lehdestä? Mielestäni sekin on aivan turha! Ihme juttu. Kuka nyt sellaista lehteä ostaisi? Maksaakin "vain" 5 euroa. XD

Vierailija

Totta, mielestäni sekin turha lehti..... Riittääkö niille sitten mun ostajia??

Mua ärsyttää myös se, että tänä vuonna ei ilmesty ollenkaan W.i.t.c.h - koulupäiväkirjaa (kyllä, olisin ostanut sen :P) koska tehtiin Hannah Montana - kalenteri? Ööö.... No comments....

Vierailija

Eräässä lehdessä oli juttu siitä, miten lastenlehtiä/sarjakuva lehtiä tulee ja menee. (juttu oli Länsi-Savossa, mutten ikävä kyllä muista jutun otsikkoa) Lehti on suosittu korkeintaan vuoden, mutta sitten suosio laskee ja lopulta lähtevät kokonaan kauppojen hyllyltä. Näin kävi Nakke Nakuttajalle, ja eräälle Disneyn toiselle lehdelle (Mikin Dekkaripokkarit? En muista, mutta mahdollista), jonka levikki oli 10 000, ja liian pieni Disneylle. Suosio siis määrää. Esim. Nalle Puh ja Aku Ankka ovat olleet kaikenikäisten suosikkeja, joten emmeköhän me vanhuksina tuputeta Ankkaa ja Puhia lastenlapsillemme :D.

Eiköhän Hanna Montaasi ja High school musikaali häivy muutamassa vuodessa kaupoista pois, kun ne alkavat olemaan "vanha juttu".

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Iines-lehti lopetettiin

e-molli - 12.08.09 05:29 (ID 333509) Harmi juttu, se oli varmaankin ihan hyvä lehti. Olen itse lukenut vain yhden numeron, jonka sain kerran lahjaksi. 8D Olen samaa mieltä tuosta Hannah Montana -lehdestä. Ihme hömpötystä! Tietysti sillekin ostajia löytyy, 9-vuotiaita teinitähtien fanittajia. -.- Entä mitä mieltä olette siitä High School Musical -lehdestä? Mielestäni sekin on aivan turha! Ihme juttu. Kuka nyt sellaista lehteä ostaisi? Maksaakin "vain" 5 euroa. XD

Olen täysin samaa mieltä. Hannah Montana- ja High school musical-lehdet ovat aivan turhia. Niitä lukevat vain 8-9-vuotiaat ihkuttajat. Myös on aivan tyhmää, ettei tänä vuonna ilmestynyt W.I.T.C.H.-koulupäiväkirjaa (olen kauhea W.i.t.c.h.-fani). Sen sijaan ilmestyi joku Hannah Montana-koulupäiväkirja. En ymmärrä noita Hannah Montana- ym. juttuja. Ne ovat minusta aivan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija

Ai lopetettiin vai? No, en koskaan ehtinyt tutustua siihen, mutta ilmeisesti sillä ei ollut tarpeeksi lukijoita. Tämän perusteella Mikkikään ei saa varmaan lehteään ihan heti.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Iines-lehti lopetettiin

Blotty - 12.08.09 06:18 (ID 333526) Eräässä lehdessä oli juttu siitä, miten lastenlehtiä/sarjakuva lehtiä tulee ja menee. (juttu oli Länsi-Savossa, mutten ikävä kyllä muista jutun otsikkoa) Lehti on suosittu korkeintaan vuoden, mutta sitten suosio laskee ja lopulta lähtevät kokonaan kauppojen hyllyltä. Näin kävi Nakke Nakuttajalle, ja eräälle Disneyn toiselle lehdelle (Mikin Dekkaripokkarit? En muista, mutta mahdollista), jonka levikki oli 10 000, ja liian pieni Disneylle. Suosio siis määrää. Esim. Nalle Puh ja Aku Ankka ovat olleet kaikenikäisten suosikkeja, joten emmeköhän me vanhuksina tuputeta Ankkaa ja Puhia lastenlapsillemme :D. Eiköhän Hanna Montaasi ja High school musikaali häivy muutamassa vuodessa kaupoista pois, kun ne alkavat olemaan "vanha juttu".

Juuri näin! Siitä oli juttua myös Turun Sanomissa, ja arvelenkin, että tulevaisuudessa ei tehdä enää minkäänlaisia hittituotteita, jotka jatkaisivat vuosikymmeniä. Näitä "hittejä" ovat esim. Aku Ankka, Roope-setä, ja nalle-puh, Aku Ankka-lehti on ilmestynyt jo vuodesta 1951, ja on edelleen somen suosituin sarjakuvalehti(tietääkseni), parhaimmillaan levikki on ollut maaliskuussa 2007, jolloin leviki oli 320 514, joten sen perusteella Aku Ankka ilmestyy vielä vuosikymmeninkin päästä, ja uusia faneja ilmestyy oko ajan. Itse aion ainakin koko elämäni tilata Aku Ankkaa. En ymmärrä, jos jotkut prinsessa-lehdet tai Salamannopeat autot lmestyy vielä muutaman vuoden päästä, nehän "elävät" niillä sivutuotteilla, kuten pikkuautoilla! Vähän sama kuin muroissa, aina siellä on lelu, ja siksi se maksaa jotain 4 euroa paketti! MRR!!! :@:@:@. Muronkin ostajalla pitäisi olla mahdollisuus ostaa muroja ilman pakkauksessa olevaa lelua. On kyllä ärsttävää sellainen touhu, maailma ei kiitä, semmoinen nimittäin saastuttaa!:@ Onneksi aku ankka-lehti ei ole vielä alentunut siihen, että joka lehdessä on lelu ja muuta roinaa. Harmi kyllä oli että iines-lehti loppui, vaikka en mikään suuri faniollutkaan, pikkusiskollani on yksi iines-lehti. Ja nyt lopuksi pyydän anteeksi kirjoitusvirheet, tämä tyhmä tietokone(jolla kirjoitan) rupes isottelemaan :@!!!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat