Koulu alkoi!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teistä kivaa kun koulu alkoi? Ensin tuntui etten halua mennä kouluun, mutta oli koulussa sittenkin ihan kivaa. Mitä mieltä te olette?:]

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

No, loma on kyllä mennyt tosi nopeasti. Liiankin nopeesti, mutta onneksi mulla on vielä viikko lomaa jäljellä ;)

Vierailija

Mulla alkaa 18. päivä koulu, eli saan ottaa rennosti viel muutaman päivän ajan. ;) Ehkä sinulla alkoi koulu noin aikaisin, koska voihan olla, että vaikka syysloma tai talviloma olisi sulla pitempi kuin minulla.

Vierailija

Mulla alko koulu eilen (tiistaina). Menin kutoselle. Musta on kivaa, ku näkee tuttui koulus, mut olisin voinu jatkaa kesälomaa viel. =)

Vierailija

Lainaus:
Koulu alkoi!

Kaisakoo - 12.08.09 01:32 (ID 333359) Onko teistä kivaa kun koulu alkoi? Ensin tuntui etten halua mennä kouluun, mutta oli koulussa sittenkin ihan kivaa. Mitä mieltä te olette?:]

Olen aivan samaa mieltä kanssasi!

Menin 7.luokalle

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itselläni koulu ei ole vielä alkanut. Minulla koulu alkaa vasta 17. päivä maanantaina, joten saan vielä muutaman päivän nauttia lomasta. Mutta sitten kun koulu alkaa, niin ei se oikeastaan tunnu mukavalta. Nimittäin mikäs siinä lomalla on ollessa?

Mutta tästäkään aiheesta EI olisi tarvinnut tehdä omaa topicciaan/keskusteluaan!! Olisi riittänyt, kun asiasta olisi kysynyt pelkästään Off-Topicissa. Kyllä asia olisi tullut selväksi sielläkin.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Koulu alkoi!

Kaisakoo - 12.08.09 01:48 (ID 333372)

Niin, mutta menin vasta 3 luokalle.

Juups... minä menen 5. luokalle vaikka ikäni perusteella kuuluisin jo kutoselle. (Älkää välittäkö, profiilissani on väärä ikä.)

Vierailija

Lainaus:
Re: Koulu alkoi!

Donald-91 - 12.08.09 02:18 (ID 333392) Itselläni koulu ei ole vielä alkanut. Minulla koulu alkaa vasta 17. päivä maanantaina, joten saan vielä muutaman päivän nauttia lomasta. Mutta sitten kun koulu alkaa, niin ei se oikeastaan tunnu mukavalta. Nimittäin mikäs siinä lomalla on ollessa? Mutta tästäkään aiheesta EI olisi tarvinnut tehdä omaa topicciaan/keskusteluaan!! Olisi riittänyt, kun asiasta olisi kysynyt pelkästään Off-Topicissa. Kyllä asia olisi tullut selväksi sielläkin.

Sorry!

käyttäjä-464
Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

Lainaus:
Koulu alkoi!

Kaisakoo - 12.08.09 01:32 (ID 333359) Onko teistä kivaa kun koulu alkoi? Ensin tuntui etten halua mennä kouluun, mutta oli koulussa sittenkin ihan kivaa. Mitä mieltä te olette?:]

samat sanat eka tuntui tyhmältä mutta olise ihan kivaa.

Vierailija

Seitsämän kouluvuotta takana,kahdeksas alkoi tänään :Z !Ei huvittaisi yhtään käydä koulua.Ala-asteella se viellä meni,mutta nyt ylä-asteella ei.Ihan liian nopeasti se kesäloma meni.Sais olla pitempi loma,vaikka koko elokuun! ;)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat