Mitä tehdä kun sataa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos ulkona sataa vettä, tai on muuten vaan huono ilma, mitä voi tehdä sisällä? Mitä tehdä kavereiden kanssa kun on tylsää, tai ennen kaikkea mitä tehdä yksin?

Kesälomalla varsinkin ei yleensä oo mitään tekemistä, jos sataa..

Tässä mun omia vinkkejä:

* Mene lenkille

* Leiki lemmikkien kanssa

* Piirrä / kirjoita

* Lue Aku Ankkoja tai jotain muuta

* Sisusta huoneesi uudelleen

Onko teillä lisää vinkkejä?

Kommentit (14)

Vierailija

Mulle ei tuu nyt viellä lisää vinkkejä mut ainaki kaikki muut on hyviä vinkkejä paitsi mennä lenkille. (mä ainakaa en halu mennä lenkille sateella.)

Vierailija

Jos sataa, niin menen yleensä tietokoneelle nettiin, pelaan pleikkaria tai lueskelen ja piirrän Aku Ankkoja. Ja välillä sisustan huonettani ja siivoan

Vierailija

Mie en koskaan siivoo ku se on nii tylsää ja ei jaksa sisustaa uuelleen. Mie yleensä oon koneella,pleikalla tai piirrän akujen silmiä mustiks tusseilla tai jotain vastaavaa.

Vierailija

Jos sataa, niin yleensä menen tietokoneelle, soitan pianoa tai kuuntelen musiikkia. Lenkille en kyllä sateella halua mennä.

Vierailija

Minulle ainakin tulee sateella hinku siivota huoneeni uuteen uskoon, en tiedä miksi. Johtuisikohan se siitä että olen lukenut Akkarini monia kertoja läpi ja en keksi muuta tekemistä.

Vierailija

Hihi, ehkä toi lenkille meno-vinkki oli ihan vaan mua varten, oon ehkä hieman outo, koska mä rakastan sadetta! :D Tai no, en kesälomalla, mutta joskus kyllä.. En tiiä miksi :D Ehkä siks, koska tykkään kuunnella ja kertoo kauhutarinoita ja sateella ja ukkosella on nii jännittävää :'DD Ja sateella varsinkin mä tykkään mennä lenkille, se on jotenki virkistävää, ja sit kun voi samalla kuunnella musiikkia. =)

Mutjoo hei, kiva ku on tullu näin paljon vastauksia. Kertokaa ihmeessä lisää!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä tehdä kun sataa?

Janina. - 13.08.09 11:02 (ID 333611)

Hihi, ehkä toi lenkille meno-vinkki oli ihan vaan mua varten, oon ehkä hieman outo, koska mä rakastan sadetta! :D Tai no, en kesälomalla, mutta joskus kyllä.. En tiiä miksi :D Ehkä siks, koska tykkään kuunnella ja kertoo kauhutarinoita ja sateella ja ukkosella on nii jännittävää :'DD Ja sateella varsinkin mä tykkään mennä lenkille, se on jotenki virkistävää, ja sit kun voi samalla kuunnella musiikkia. =)

Mutjoo hei, kiva ku on tullu näin paljon vastauksia. Kertokaa ihmeessä lisää!

Heh... mäkin tykkään välillä käydä ulkosalla kun sataa, ja joskus en vois kuvitellakkaan sellaista. :)

No, sateella minä menen yleensä tietokoneelle, pelaan jotain, katson TV:tä, piirrän ja luen Aku Ankkoja, saatan siivota huoneeni ja jos ukkostaa niin ihailen salamoita (en toki tee niitä juttuja silloin kun sataa tai on huono ilma. Teen minä niitä hyvilläkin ilmoilla :)).

Siinä oli yleisimpiä sadepäivien tekemisiäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat