Lukujärjestys?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi ei tule Aku Ankan mukana Yläasteen lukujärjestystä myös :O? mun mielestä olisi hyvä jos tulisi koska aika monet yläasteella olevat lukevat myös akkaria.

Kommentit (8)

Vierailija

Ööh..Saanko ihmisenä joka ei koskaan tule käymään yläastetta Suomessa kysyä että mitä kumman eroa niillä muka on? lukkari ku lukkari, vai mitä?

Herätti mielenkiinnon...

Vierailija

No ensiksi missä ala-asteella lukee "klo" yläasteella lukee siinä : tunti1 tunti2 (RUOKATUNTI) tunti3 tunti4 ja tunti5. yläasteen lukkarissa toisessa reunassa on klo.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

No eikös tuo nyt ole ihan sama lukeeko siinä klo vai tunti#mikälie? Ja voihan sitä lukkaria itsekin muokata mieleisekseen. Itseäni harmittaa vain se ettei paperi ole enää vuosiin ollut Rosan käsialaa...

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sopiihan se ala-asteen lukujärjestys ylä-asteelaisillekkin. Lukujärjestys kuin lukujärjestys, mitä eroa? Pääasia lienee, että tilaa riittää.

Ps. Tätäkään topiccia ei olisi tarvinnut tehdä erikseen. Perusteluna on yksinkertaisesti se, että sivuilla on jo yleispätevä Koulu-topic. Siellä saa höpistä lähes kaikenlaista kouluun liittyvää. Kunhan noudattaa sivuston sääntöjä. Jne.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

en mäkään kyl tajuu tuota lukkariongelmaa. lukujärjestys sopii kaikille jotka osaavat tulkita sitä lukujärjestyksenä. oli sitten ala tai yläasteen lukkari.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse ainakin täytin tunti 1, 2 3 järjestelmällä vaikka olen ylä-asteella, koska klo systeemillä se olisi mahdotonta, sillä meidän koulussa on kaksi ruokailua, jossa siis toisessa syö osa koulusta ja toisessa taas ne jotka eivät syöneet ekassa. Minä syön toisessa ruokailussa, muina päivinä paitsi perjantaina joten olen eri kellonaikaan tunneilla jos syön tokassa tuokailussa kuin söisin ekassa ruokailussa. Näin tuo tunti 1,2,3 järjestelmän voi laittaalukkariin paremmin kuin klo järjestelmä. Itse vedin ruokailun merkin viivalla niiden tuntien väliin missä ruokailutuntini on. Laitan lukkarini tuonne koulu topiciin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Onko sillä nyt niin väliä, vaikka siinä lukisi klo, tunti tai mitä vaan. Pääasia, että siihen saa kaiken kirjoitettua.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat