Pidän itsestäni! -Eli parasta minussa on...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ideana listata asioita, joista pitää itsessään. Elikkäs itsekehu haisemaan!!!

Itse pidän lantiolle yltävistä, ruskeita hiuksistani.

//Niin ja asioita voi olla moniakin, voi tehdä esim top 10-listan!

Tässä Wondylle lisää: Minulla on suheellisen pienet jalat. Jopa kengät kokoa 35 menee jalkaan:D

Olen lyhyt, eli voin pyytää komeita tyyppejä ojentamaan asioita ja muutenkin auttamaan;);)

Osaan piirtää omasta päästä ja valokuvista mielestäni hyvin, vain piirretyt asiat on hankala piirtää, esim juuri ankat...

Musta sopii minulle < 3

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Hmmm... Tällaisiin kysymyksiin vastauksien miettimiseen menee aina rutosti aikaa... Mitäs Frodo-setä tähän nyt satuilisi.

Pidän itsessäni ainakin siitä, että käsissäni pysyy niin lyijykynä, hitsivehkeet kuin puurokauhakin, elikkä kädentaidot ovat kohdallaan.

Ja kun tuossa mietin, niin minullakin se parran kasvu on ok, tosin, äiti pakottaa aina ajamaan parranhaivenet pois... Osti minulle partakoneenkin.

Olen myös varsin hyvä ajamaan kaikenlaista, pyörää, mopoa, auto, mönkijää jne.:D

Muokkaan, kun tulee muuta mieleen:D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tännekin tällainen topic, kivaa: ) Olisit nyt laittanut vähän enemmän itsestäsi! Munkos nyt täytyy aloittaa kunnolla itsekehuskelu; D (edittiä: Frodo-setä ehti ensin; ))

Vaikiaa, vaikiaa.. Ainakin hiukset ovat ihan jees, väri nyt on mitä on, mutta suunnilleen seitsemän vuoden "kasvatuksen" (en oikeastaan ole kasvattanut hiuksiani koskaan, mutta reilun seitsemän vuotta olen pitänyt niitä pitkinä) tuloksena ulottuvat tasapitkinä ja hyväkuntoisina (ikävän harvinaista pitkille hiuksille) ihan alaselkään. Hienot vyöt ovat siis osittain turhia, kun hiukset kuitenkin peittävät ne melko tehokkaasti takaa: / Silmäni ovat nykyään vihreät, se on jees: D Hiusten lisäksi kynteni ovat luonnostaan pitkänmalliset ja kasvavat helposti pitkiksi (montakohan kertaa multa onkaan kysytty, onko mulla tekokynnet).

Ulkonäöstä en nyt hirveästi löytänyt kehumista, mutta tukin sitä luonnepuoleltakaan löytyy liikaa:'DD Olen vähän suorasukainen ihminen, mutten toisaalta teeskentele tai vedä ihmeellisiä rooleja. Olen vaan. En ole mikään lörppö, enemmänkin hiljaisempi kuuntelija, mutta onko tämä nyt hyvä vai huono ominaisuus.. En osaa kunnolla valehdella, enkä valehtele oikeastaan koskaan, ellei ole ihan pakko.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Jaa-a, paha paha... No olisiko tämä kymmenisen vuotta vanhentava parta mitään, jonka sain taas intin jälkeen päästää kasvamaan? Pituuteni ja ulkonäköni puolesta menisin (kuulemma) vaikka teininä ilman sitä. Luonteeni puolesta tulen toimeen monenlaisten persoonien kanssa, vaikka ujouteni estääkin tehokkaasti aloitteen tekemisen. Toisaalta taas jos joku tulee juttelemaan meikäläiselle, ei asian kanssa ole minkäänlaisia ongelmia.

Vierailija

hmm...mitähän tässä keksis?

ehkä pituus on ihan jees,oon nähkääs melko pitkä nelos luokkalaisesksi.tällä hetkellä lyhyet hiukset on jees mutta kohta ne kasvaa taas lian pitkiksi ja pitää sitte taas koko ajan mankua äitille että:leikkaa mun hiukset!

Vierailija

Noo ehkä tukan pituus (en usko et kukaan mun luokkalainen poika paitti mä haluis niin pitkän) ja se et oon hyvä Poké-peleissä ja monissa muissa jutuissa

Vierailija

no olen "pygmi" ja pidän huumorintajustani ja luonteestani : olen rehellinen , huumorintajuinen , sarkastinen , hauska ja muutenkin suhtkoht mukava heppu. Muut pitävät minua todellakin "pygminä" ja haukkuvat minua Happy Mealiksi , eli älykästä puuhaa siis.

Siinäpä tunnustukseni :D

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No voi hitsin hitsi kun heitit pahan. :D Mä en kauheesti funtsaa tuollaisia. Mutta kai mä yrittää voin.

- Mun naamaa on kehuttu komeaksi. Itse pidän sitä ihan tavallisena.

- Olen hyvä kuvankäsittelyssä. Tulee aika taiteellisiakin muokkauksia välillä.

- Jotkut tykkää mun huumorintajusta.

- Leffa- ja musamaku on mulla todella hyvä.

Vierailija

Kyllä, on aika paha juttu :/ Ei tuu liiemmin funtsailtuu, mut voihan sitä koittaa. Listaan vähän samaan tyyliin ku Vince

-Huumorintajuni on vähän sanoisinko oudohko, mutta useimmiten saan ihmiset nauramaan, vaikka sanoisin et apina kiipes puuhun. Mun mielest ainakii on mukavaa, ku ihmiset nauraa mulle (Siis ei sillee pahassa mielessä)

- Olen erilainen kun muut, eli en oo mikää ''Mutsi, faija, hommatkaa mulla käppi ku kaikil muilki on, et jou jou vaa'' Vaan erotun aika hyvin joukosta. Ja suurimmal osal meidän koulus on semmonen räppilippis, mut mä käytän semmosta, ''lörppälippistä'' Siis missä se kangas menee lipan pälle. Joku gatzby tai tämmönen nimeltään.

-Musikaalisuuteni, koska osaan soittaa aika monia soittimia, saksofonista ukuleleen :D Niin oon sillee aika ''ylpeä'' koska monelle ei semmosta lahjaa oo luotu.

- Luonne. Oon aika sarkastinen, mutta useimmiten ihmiset eivät ota mun ''vitsejä'' tosissaan (Paitsi ne harvat tapaukset...) Mutta oon aika iloinen, ja aina pää kolmantena jalkana menossa uusiin tilanteisiin........;)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:

Sheherezade - 14.08.09 02:58 (ID 333896)

Olen lyhyt, eli voin pyytää komeita tyyppejä ojentamaan asioita ja muutenkin auttamaan;);)

Ovelaa, ovelaa! Olen näes lyhyt minäkin, pitää hyödyntää tätä..

Hyödynnän röyhkeästi muiden listaamia asioita>: D

Lainaus:

basistin mokoma - 14.08.09 07:14 (ID 333969)

- Luonne. Oon aika sarkastinen, mutta useimmiten ihmiset eivät ota mun ''vitsejä'' tosissaan (Paitsi ne harvat tapaukset...)

Kuin myös, en vain voi olla piikittelemättä itseäni ja muita. Valtaosa onneksi ymmärtää, että kieleni on nopea ja terävä, enkä ehdi itse edes huomata, kun olen lohkaissut jotain. Tilannehuumori rocks. Osaan kyllä nauraa myös itselleni, en vain muille.

Lainaus:
Re: Re: Pidän itsestäni! -Eli parasta minussa on...

Vince - 14.08.09 06:03 (ID 333960)

- Leffa- ja musamaku on mulla todella hyvä.

Tosiaan, musamakuni on virheetön, joskin ei täydellinen: D Tästä voi toki olla monta mieltä..

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hmm... En yleensä paljoa kehuskele itsestäni, mutta ehkä:

-Olen lyhyt, joka on siinä mielessä kivaa, että mahtuu ahtaisiinkin paikkoihin, kuten pöydän alle, jos leikitään vaikka piilosta.

-Ja sitten, ööh, hmmmmmmm......No, puheliaisuus, ja päättäväisyys, joudun helposti sanaharkkoihin :D, ja olenkin aika sanavalmis, ja tiedän paljon monista asioista.

-Kuten jo äsken mainitsin, olen hyvä tietämään asioita.

-Olen hyvä piirtämään(ainakin mummin ja mamman ja äitin mukaan)

-Olen hyvä lukemaan, tästä taidosta on hyötyä niin koulussa kuin kotona akua lukiessa

-Olen hyvä laskemaan, tästä taidosta on hyötyä lähes kaikkialla!

Enpäs kerro enenpää, en halua kehuskella itseäni liikaa!

Vierailija

Lainaus:
Re: Pidän itsestäni! -Eli parasta minussa on...

_wonderlust_ - 14.08.09 07:22 (ID 333974)

Lainaus:

Sheherezade - 14.08.09 02:58 (ID 333896)

Ovelaa, ovelaa! Olen näes lyhyt minäkin, pitää hyödyntää tätä..

Hyödynnän röyhkeästi muiden listaamia asioita>: D

Tietty kannattaa hyödyntää, kuinka muuten me oudot, erilaiset ja muutenkin sekopäiset selvittäisiin?

Ja toi "auta minua, olen lyhyt ja pieni" kikka on tunnettu satoja vuosia vähintään, luulin että kaikki "lyhyet ja hennot kukkaistytöt" (vinkvink;)) käyttäisivät kyseistä keinoa?

Vierailija

Ahaa, erittäin hyvä keskustelu! 10 pistettä

En ole itserakas :) mutta parasta minussa on:

-olen hyvä piirtämään vähän kaikkea

-olen avulias jokseenkin ;)

-kova lukemaan(sormusten herra, hobitti, eragonit, ja moni muu takana)

-niin ja hyvä musamaku,

eli vähän kaikkea.

Tiesittekö muuten että räppäreiden sanotaan olevan itserakkaita o.O

Vierailija

No minussa ei oo melkein mitään hyvää!Ainostaan huonoa!Esim.Olen lyhyt ja olen sen takii joutunut ylä-asteella ysi luokkalaisien pilkan kohteeksi,eikä se ollu kivaa!

Vierailija

Lainaus:

Ankkafani_315 - 15.08.09 12:33 (ID 334127)

Ahaa, erittäin hyvä keskustelu! 10 pistettä

Tiesittekö muuten että räppäreiden sanotaan olevan itserakkaita o.O

Kiitos, kiitos!Eikö heruis vielä papukaijamerkkiä? XD

En oo koskaa kuullu räppäreitä sanottavan itserakkaiks?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat