Uutiset-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein tämän topicin uutisia varten, onhan se selvää että JOKAISESTA PIKKUAIHEESTA EI tarvitse tehdä omaa topiccia.Yleinen keskustelu tuonne Off-topicciin.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Lainaus:
Re: Uutiset-topic

rupu - 16.08.09 09:56 (ID 334331) Artic sea- aluksesta vaadittu lunnaita.

Saa nähä että miten tilanne kehittyy.

Ja sitten joku kiinalaispoika oli juonut 5 vuoden ajan bensaa, kun halusi muuttua Transformeriksi.

Vierailija

MSN.COM UUTISET:

Finlandia-talosta löytyi visuaalinen vitsi.

Nuotioon heitetty kaasupullo aiheutti räjähdysvaaran Espoossa.

Venäjä ja NATO etsivät yhteistyössä Arctic Sea-alusta.

Yli 40 kuoli hääteltan palossa Kuwaitissa.

SIINÄ OLI MSN.COM UUTISET :D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä on siitä varsin hyvä topic, että täällä voi keskustella ajankohtaisista uutisotsikoista, eikä jokaisesta tarvitse tehdä omaansa/laittaa Offiin: )

Lainaus:
Re: Re: Uutiset-topic

Ankka9 - 16.08.09 10:00 (ID 334333)

Ja sitten joku kiinalaispoika oli juonut 5 vuoden ajan bensaa, kun halusi muuttua Transformeriksi.

Ihmettelen todella, kuinka asiaa ei ole muka huomattu tai sille ei ole tehty mitään viiden vuoden aikana. Jos lemuaisin päivänkin bensalta, olen aika varma, että meikäläinen kärrättäisiin valheenpaljastuskoneeseen, lääkäriin ja suljetulle osastolle ennen kuin ehtisin suutani avata.

Mistä muuten yleensä luette uutiset? Tunnustan itse olevani huono pläräämään Hesaria, se on niin kuiva ja epäkäytännöllisen kokoinen. Luen päivittäin Iltalehden sivuilta kiinnostavimmat otsikot ja piipahdan Hesarin sivuilla, tosin lähinnä Viivin ja Wagnerin & Fingerporin takia; )

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Turks- ja Caicossaarten hallitus on lakkautettu, ja kyseiset saaret siirtyvät nyt Iso-Britannian suoraan hallintaan. Eli edellä mainitut saaret menettävät nyt itsehallinnon.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Luvaton sienikauppias hakkasi poliisin kauppatorilla, kertoo Helsingin Sanomat.

Mitäköhän tällä sienikauppiaalla on oikein ollut mielessään...:O

Vierailija

Sotkamon Jymy voitti puolivälierissä Kiteen pallon Voitoin 4-0,ja on lähempänä taistelemassa pesäpallon Suomen mestaruudesta!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Uutiset-topic

antsu95 - 16.08.09 04:35 (ID 334535)

Sotkamon Jymy voitti puolivälierissä Kiteen pallon Voitoin 4-0,ja on lähempänä taistelemassa pesäpallon Suomen mestaruudesta!

Tästä ehkä Sami-96 ei tykkää.....

Hän nimittäin asuu Kiteen paikkeilla....

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Uutiset-topic

_wonderlust_ - 16.08.09 11:50 (ID 334406) Tämä on siitä varsin hyvä topic, että täällä voi keskustella ajankohtaisista uutisotsikoista, eikä jokaisesta tarvitse tehdä omaansa/laittaa Offiin: )
Lainaus:
Re: Re: Uutiset-topic Ankka9 - 16.08.09 10:00 (ID 334333) Ja sitten joku kiinalaispoika oli juonut 5 vuoden ajan bensaa, kun halusi muuttua Transformeriksi.
Ihmettelen todella, kuinka asiaa ei ole muka huomattu tai sille ei ole tehty mitään viiden vuoden aikana. Jos lemuaisin päivänkin bensalta, olen aika varma, että meikäläinen kärrättäisiin valheenpaljastuskoneeseen, lääkäriin ja suljetulle osastolle ennen kuin ehtisin suutani avata. Mistä muuten yleensä luette uutiset? Tunnustan itse olevani huono pläräämään Hesaria, se on niin kuiva ja epäkäytännöllisen kokoinen. Luen päivittäin Iltalehden sivuilta kiinnostavimmat otsikot ja piipahdan Hesarin sivuilla, tosin lähinnä Viivin ja Wagnerin & Fingerporin takia; )
Itse luen joka päivä Turun Sanomat, ja eilen vasta oli kiinnostava uutinen, nimittäin Suur-Turku (Turku-Lieto-Kaarina-Raisio-Rusko) Meinattaisiin perustaa näiden kuntien kuntaliitoksella. Lehdessä luki yhdessä kohtaa näin: "Turun naapurikunnat Lieto, Kaarina ja Raisio vannovat, että eivät liittoudu Turun kanssa kuin valtion mahtikäskyllä...", joten saa nähdä, tuleeko minusta Suur-Turkulainen, Turun lähellä kun asun. Sinänsä se olisi kannattavaa, koska silloin yhteistyö parantuisi, ja Väkiluku nousisi jne..., Turusta tulisi suomen toiseksi suurin kaupunki 251 606 asukkaalla, jos hanke toteutuisi, mutta olisi harmillista, jos nimeksi tulisi Suur-Turku, jolloin Turku tuhoutuisi, ja Suomen vaihin kaupunki lakkaisi. Ja Raisio, Lieto, Kaarina, ja Rusko ovat muutkin sopivia kuntia, saa nähdä, tuleeko suur-turku. Lehdessä luki myös, että Tampereen Pormestari pitää peukkuja hankkeelle. Minulle itselleni Lieto ja Turku(joissa olen asunut), ovat tärkeitä, eli pääasia, jos jompikumpi säilyy. Menenkin tästä katsomaan wikipediaan, löytyykö siellä tietoa tästä aiheesta, Moikka!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Uutiset-topic

antsu95 - 16.08.09 04:35 (ID 334535)

Niinpä, itseäni kiinnostavat vain pohjalaisjoukkueet, eli enää Vimpeli ja Koskenkorva, jotka ovat vastakkain puolivälierissä. Vimpeli todennäköisesti voittaa Koskenkorvan kuitenkin. Onneksi Nurmo pysyi sarjassa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikki 4 suomalaista keihäsfinaaliin. (21.8)

F1, Valencian GP: Heikki Kovalainen eturiviin. (22.8)

Venäjä vangitsi Arctic Sea -laivan kaappaajat. (22.8)

Kohuttu Salkkarijakso vuoti Youtubeen! (22.8)

Naali käyskenteli takapihalla Riihimäellä! (22.8)

Neljä viimeisintä uutisotsikkoa on lainattu Ilta-Sanomien nettisivuilta.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat