Postimerkki ja filatelia-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis tänne pörinät ja hölinät postimerkeistä ja muusta postimerkkeilyyn liityvistä aiheista.

Olen kerännyt vähän päälle 1 vuoden omistan noin 7000 merkkiä yli 130 maasta ensipäiväleimoja minulla on 30 kappaletta eniten suomalaisia ja ranskalaisia.

Kommentit (3)

Vierailija

Kerännyt 6 vuotta.

Jtn 20 maata jokaisesta jtain 50 mrkkiä. Ei ole vähään aikaan tullut kerättyä, mutta kokoelma on laaja. Suomesta, Ruotsista, Venäjältä, Puolasta ja Saksasta kaikista n. 100 eli yhteensä niistä maista n. 400 mrk. Vähän vähentynyt kun s@hköposti on lis@@ntynyt :) mutta kirjakaupoista saa edelleen.

Vierailija

Tuli ostettua 10€ vähän aikaa sitten leima albumin jossa oli yli 1000 leimaa suomesta jossa oli myöskin merkit leiman alla tällä hetkellä en ole ihan varma montako merkki minulla on suomesta ehkäpä n. 1300 merkkiä. Neuvostoliitosta minulla on reilut 600 kpl.Romaniasta noin 300 kpl ja unkarista 400 vanhin omistamani postimerkki tällä hetkellä on vuodelta 1866 se on suomalainen.korjaan vimeisestä viestistä minulla on 42 fdc:seetä siis ensipäiväleimaa.

Vierailija

Ajattelin "hieman" nostaa tätä vanhaa topicciani kun satuin suureksi yllätyksekseni tänään huomata että täällähän on muitakin keräiliötä minun lisäkseni... jos kiinostusta ei löydy antakaa sen pudota hirmuiseen topic mereen ;).

Lillen-Postimerkkeily on voimaa-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat