Viestiketjuja poistettu ym. uudistuksia tullut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis, mulla on pari kysymystä. :D Onko näitä nettisivuja jotenkin uudistettu, koska ainakin mun tekemiä viestiketjuja on poistettu?

Ja miksei enää ilmoiteta, ketä on aktiivisin kirjoittaja, ja kuinka monta viestiä ketäkin on kirjoittanut?

Outoa.. Olis kiva jos joku vois vastata? ;>

Kommentit (2)

Vierailija

Lainaus:
Viestiketjuja poistettu ym. uudistuksia tullut?

Janina. - 17.08.09 12:50 (ID 334713) Eli siis, mulla on pari kysymystä. :D Onko näitä nettisivuja jotenkin uudistettu, koska ainakin mun tekemiä viestiketjuja on poistettu? Ja miksei enää ilmoiteta, ketä on aktiivisin kirjoittaja, ja kuinka monta viestiä ketäkin on kirjoittanut? Outoa.. Olis kiva jos joku vois vastata? ;>

En oo varma, mutta mun tietääkseni viestiketjuja on ennenkin poistettu, siis jos ne on turhia. Mut se on vaan veikkaus, ku ei mulla oo siitä sit sen lähempää tietoo, ku et joku on siit aiemmin valittanu. Ehkä ylläpito on katsonut viestiketjusi turhiksi? Ja jos ne ei oo ollu turhii, niin ehkä joku tekee tuhojaan? On vaikka murtautunut näille sivuille silleen et voi poistaa viestiketjuja? Joo, toi on aika kaukaa haettu...

Munkin mielestä on outoo et ei enää ilmoitata aktiivisinta käyttäjää ja lähetettyjen postien määrää.

Vierailija

Sivuja on selvästi uudistettu ja hyvä näin. Moni turha keskustelu on poistettu ja muitakin uudistuksia selvästi on tullut.

Sivut ovat selvästi paremmat kun eri aihealuiden alla ei ole kymmeniä sivuja keskusteluita. Hienoa toimitus! :D

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat