Tavarat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei!

Tähän keskusteluun en hae sarjakuvia, vaan esimerkiksi Disneyn keräilypatsaita ja muita figuureita, joita teillä on. Tänne voitte myös kertoa, mitkä ovat teidän tietojen mukaan harvinaisia esineitä.

Eli siis kertokaa mitä teillä on: tauluja, patsaita tai muuta, mitä vain teillä on kunhan se ei ole sarjakuva.

Kommentit (4)

Vierailija

Eli, minulla on kaksi Roope säästölipasta: Toinen Meritan (Nykyinen Nordea) ja vanhempi Kansallisosakepankin lipas.

Itse löysin kummatkin kirpputorilta. Uudempi maksoi kovan tinkaamisen jälkeen 9€, ja vanhempi aika paljon, 18€, mutta kyllä se kannatti ostaa.

Ai niin, uudempi on vihreä ja vanhempi sininen ja tarkoitus olisi ostaa punainen kun vain löydän sen. Ne ovat mielestäni tulevaisuudessa hyvin kysyttyjä kun ovat nyt jo hinnakkaita.

Lisäksi minulla on Roope taulu, joka käsittääkseni tuli joskus -90-luvulla Roope-Sedän tilaajalahjaksi. Nimi on "Black Cold, Yellow Cold! They keep aguy from Getting old"

Se ei todellakaan maksanut paljon, vain 0,50€.

Nuo ovat siis minun "keräilytavarani".

Vierailija

Mullakiin on just nuo RA pankit sininen ja vihree. Vihreessä on keppi ja silmälasit tallella ja hyvässä kunnossa. Tuo sininene on vähä huonommassa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat