Vikaa Aku Ankka.fi:issä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

20.elokuuta 2009

Onko muilla toistunu nää samat ongelmat näinä viime päivinä???

1.juuri rekistyröitynyt (tai muutkin) eivät pysty kirjautumaan sivustoille tai ankkaprofiili ei aktivoidu (olen itse nyt sähköpostin kautta rekisteröinnin aktivoinnin linkin kautta kirjautuneena)

2.peliennätykset eivät tallennu

3.(ainakin) ohjesivustot eivät toimi

4.muitakin vikoja voi olla joita en muista tai en ole törmännyt

5.vastatkaa ja kertokaa kokemuksenne

Sivut

Kommentit (20)

Minulla oli ainakin ongelmana se, etten päässyt kirjautumaan näille sivuille. Lopulta kuitenkin onnistuin, ylläpidon avulla.

Joka tapauksessa (luulen) näillä sivuilla on vielä korjaukset kesken.

Vierailija

Lainaus:
Re: Vikaa Aku Ankka.fi:issä.

judoka - 20.08.09 07:45 (ID 335378) Minulla oli ainakin ongelmana se, etten päässyt kirjautumaan näille sivuille. Lopulta kuitenkin onnistuin, ylläpidon avulla. Joka tapauksessa (luulen) näillä sivuilla on vielä korjaukset kesken.

Miten ylläpidon saa auttamaan sisään kirjautumisongelmissa?

Vierailija

Sivuston uudistustyöt ovat tosiaan valitettavasti vielä hieman kesken, mutta korjauksia ja parannuksia tehdään kaiken aikaa. Profiileja korjaillaan parhaillaan (esim. sudenpentumitalien saamiseksi takaisin paikoilleen), mikä saattaa ajoittain aiheuttaa kirjautumisongelmia.

Apua sivuston käytössä saa aina ottamalla yhteyttä tekniseen asiakaspalveluun palaute-lomakkeella (joka sivun alalaidassa punaisen postilaatikon vieressä on linkki Palaute-sivulle, ja lomakkeesta löytyy kohta "Palautetta nettisivuista"). Nettisivujen asiakaspalveluun voi myös soittaa arkisin klo 10-16, puh. 0303 61 313.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Yritin kirjoittaa Akupediaan uutta artikkelia, mutta kun painoin TALLENNA-painiketta, niin näyttöön tuli vain iso ympyrä, missä Aku ja pojat istuvat autossa liikenneruuhkassa ja siinä on linkki sivukarttaan. Muuten kaikki on toiminut ihan hyvin.

Vierailija

Tämä on ollut erittäin mahtava keskustelu, se on , mutta eikö nyt olisi hyvä aika lopettaa tämä.

Ps: Sorry, tämä meni väärään topiciin :(

Vierailija

Mulla oli joku rekisteröintivika, en siis voinut, syystä tai toisesta kirjautua, sitten menin rekisteröinnin vahvistukseen ja sen jälkeen pääsin sisään, aina. Eli jos sinua ei (tavallaan)päästetä sisään kannattaa kokeilla kyseistä temppua. :]

Vierailija

Minulla toimii kone ihan hyvin. Ei ole mitään vikaa missään. Toivottavasti vikaa ei tule. silloin en enää pääse kirjoittamaan.

Vierailija

Minulla toimii kone ihan hyvin. Ei ole mitään vikaa missään. Toivottavasti vikaa ei tule. Silloin en enää pääse kirjoittamaan.

Vierailija

mulla on käyny niin että kun kirjauduin tulin ihan toisen käyttäjän nimellä ja aina kun kirjaudun niin eka viesti jonka kirjoitan ei suostu lähtemään

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat