Galleriahuijaukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voitte kirjoittaa huomaamistanne Aku Ankan galleriassa olevista kuvahuijauksista. Olen huomannut muutaman galleriahuijauksen, ja kaikki samalta henkilöltä, en mainitse nickiä, mutta sanon, että siinä on kaksi f-kirjainta. Hänen lähettämät kaikki kuvat löytyvät googlettamalla.

Nämä galleriahuijaukset ovat aivan älyttömiä, ainakin minun mielestä. Jos huomaatte galleriahuijauksia, niin kannattaa käräyttää toimitukselle, tai tähän topicciin, että kaikki saisivat tietää, että tämmöistä on täällä. Niin minä olen tehnyt siitä huijarista, jonka olen huomannut.

Gallerian tarkoituksena on se, että käyttävät lähettävät ITSE PIIRTÄMIÄÄN kuvia, ei internetistä kopioituja.

Onhan se ymmärrettävää, että jotkut haluavat kunniaa toisen piirtämästä kuvasta... mutta se on silti järjetöntä!

Jos lähetät tänne jonkun toisen piirtämän kuvan, sinulla täytyy olla piirtäjän lupa lähetykseen. Muistetaan tekijänoikeuslait!

Enpä usko, että näillä huijareilla on ollut minkäänlaista lupaa tekijältä lähettää niitä kuvia tänne.

Kommentit (9)

Vierailija

Olen joskus nähnyt galleriahuijauksia, joissa joku on kopioinut netistä jonkun toisen piirtämän piirrustuksen. Niistä kyllä kannattaa ilmoittaa näiden sivujen ylläpitäjille.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Galleriahuijaukset

Rankku08 - 21.08.09 01:51 (ID 335427) Esim : käyttäjä *Roope-setä* oli kopioinut Frodon kuvan.

Niin on! Hölmöä touhua...

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Galleriahuijaukset

Rankku08 - 21.08.09 01:51 (ID 335427) Esim : käyttäjä *Roope-setä* oli kopioinut Frodon kuvan.

No sehän se lienee ja varmaan onkin se (näiden sivujen) kuuluisin kopiointi-tapaus. Ja tietääkseni myös ainoa sellainen. Kopiointi ilman lupaa EI ole sallittua, ja se rikkoo TEKIJÄNOIKEUSLAKIA! Joten kannattaisi miettiä, ennen kuin alkaa toisen työtä luvatta kopioimaan. Kuten Frodo95 sanoikin, siitä voi vaikka haastaa oikeuteen. Mutta Frodo95:hän ei tässä oikeuteen haastamisessa edes tainnut olla tosissaan, sillä muistan hänen sanoneen jälkeenpäin, että kunhan pelotteli vain *Roope-Setä*-käyttäjää. Syynä "pelotteluun" oli kuulemma se, että kopioija oppisi, että kopiointi ei ole sallittua.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Näinhän se oli Donald, pelottelin hieman tuota käyttäjää, ettei toiste noin kellekkään tekisi, niin keljua se vain on.

Ja galleriassa on liikaa suoraan netistä kopioituja teoksia, ja ihmettelenkin, miksi niitä laitetaan esille? Kyllähän sen nyt näkee, mikä on netistä ja mikä omasta kynästä lähtöisin.

Vierailija

Lainaus:
Galleriahuijaukset

MillaMagia8 - 21.08.09 01:30 (ID 335421)

Tänne voitte kirjoittaa huomaamistanne Aku Ankan galleriassa olevista kuvahuijauksista. Olen huomannut muutaman galleriahuijauksen, ja kaikki samalta henkilöltä, en mainitse nickiä, mutta sanon, että siinä on kaksi f-kirjainta. Hänen lähettämät kaikki kuvat löytyvät googlettamalla.

Nämä galleriahuijaukset ovat aivan älyttömiä, ainakin minun mielestä. Jos huomaatte galleriahuijauksia, niin kannattaa käräyttää toimitukselle, tai tähän topicciin, että kaikki saisivat tietää, että tämmöistä on täällä. Niin minä olen tehnyt siitä huijarista, jonka olen huomannut.

Gallerian tarkoituksena on se, että käyttävät lähettävät ITSE PIIRTÄMIÄÄN kuvia, ei internetistä kopioituja.

Onhan se ymmärrettävää, että jotkut haluavat kunniaa toisen piirtämästä kuvasta... mutta se on silti järjetöntä!

Jos lähetät tänne jonkun toisen piirtämän kuvan, sinulla täytyy olla piirtäjän lupa lähetykseen. Muistetaan tekijänoikeuslait!

Enpä usko, että näillä huijareilla on ollut minkäänlaista lupaa tekijältä lähettää niitä kuvia tänne.

Kaksi f-kirjainta? Hmm... Onkohan Fiona-flora?

//--->http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/13960/ankallis_gal...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat