Tex Willer

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Luetteko Tex Willereitä?

Tämä palsta on tarkoitettu Tex Willer- faneille.

Kysykää ja vastatkaa.

Yksinkertaista!

Sivut

Kommentit (24)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Luen ja kerään Tex Willereitä. Vuodesta 2001 alkaen on kaikki normaalipokkarit. Vanhempiakin hajanumeroita löytyy. Erikois-Texeistä löytyy yksi kovakantinen (toisen ostan varmaan pian), puolet suuralbumeista, puolet maxeista ja osia kronikoista. Lisää tulee koko ajan, ja vanhempia norminumeroita ja erikoistexejä ostelen divareista.

Lainaus:
Uka Naakka97:Yks kysymys heti alkuun: Montako suomalaista Texiä on ilmestyny?

Tiedätkö sinä? En jaksa nyt alkaa selvittämään, mutta useita satoja julkaisuja, olisiko tarinoita noin 300...?

Vierailija

Jakuza, jakuza. Oliko pakko nostaa viime vuoden topicia.

Itseni vaarilla on paljon teksejä, ja siellä niitä vasta paljon luen. Texit ovat oma omaksensa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Tex Willer

Kolmas Caballero - 29.01.10 03:25 (ID 452572) Jakuza, jakuza. Oliko pakko nostaa viime vuoden topicia. Itseni vaarilla on paljon teksejä, ja siellä niitä vasta paljon luen. Texit ovat oma omaksensa.

No miksi ei,kun tämä topic on hyvä.Olisiko minun pitänyt tehdä uusi.Säännöissä sanotaan,että kirjoita mieluummin vanhaan toppaan,kuin tee uusi.

Vierailija

Minua ärsyttää,kun kronikat ovat niin kalliita.Mielestäni Kit Carson on paras hahmo,koska hän on humoristinen ja hauska.On hieman outoa,että Texejä tulee niin harvoin.

Vierailija

No nyt kun kerran tää nostettiin niin kysyn:

Onko texit teidän mielestä liian raakoja?

-Minun mielestä ei ole välttämättä kehittävää katsella kun veri lentää mutta sehän niissä juuri osana intoa on.

Toinen kysymys:

Onko olemassa Tex Willer- elokuvia tai kirjoja jotka eivät ole sarjakuvaa?

Vierailija

Mää oon ihan hulluna Willereihin.Mun iskä on keränny Texejä pienestä asti ja niitä on keräytynyt yli kolme isoa pahvi-laatikkoa.Itsellä on yksi Texi mutta kirjastosta on tullut lainattua TOSI MONTA!Suosikki hahmo on itse Tex,minun mielestä parhaita Tex Willereitä on ne joissa Texin mukana on Kit Carson,Kit Willer ja tiger Jack ja kumppanit seikkailee erä-maassa.Nyt luen Willeriä nimeltä:Patagonian rangerit.

Vierailija

Lainaus:
Re: Tex Willer

mr.drummer - 24.02.10 04:56 (ID 474291) Mää oon ihan hulluna Willereihin.Mun iskä on keränny Texejä pienestä asti ja niitä on keräytynyt yli kolme isoa pahvi-laatikkoa.Itsellä on yksi Texi mutta kirjastosta on tullut lainattua TOSI MONTA!Suosikki hahmo on itse Tex,minun mielestä parhaita Tex Willereitä on ne joissa Texin mukana on Kit Carson,Kit Willer ja tiger Jack ja kumppanit seikkailee erä-maassa.Nyt luen Willeriä nimeltä:Patagonian rangerit.

Ai, sä luet Patagonian rangereita. Sen mäkin luin viimeks!!!

Vierailija

Tekis mieli joskus hypätä Texien alussa sen pitkän keskustelu jutun yli jossa Tex juttelee jonku kanssa mutta jos hyppää yli ei saa juonesta kiinni!

Vierailija

Niin just. Jotain varmaan kiinnostaa "Pölpötipölpänpölpänpää"."Pölöpömp sötipöm päläpälä". "Sitten kävi niin ja näin ja ai niin, niinkin."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat