Oletko rekisteröitynyt muihin netteihin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä oon

pelitxl juho7 tuo oli vanha

miniclip koffe7

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Youtube, habbo, facebook, neopets, ja on niitä paljon muitakin. En silti käytä tällä hetkellä muita kun Youtubea. Muut on aika tylsiä, silti mulla vaan on ne tunnukset.

Vierailija

"Harry Potter Fanit" nimiselle nettisivustolle joka on erinomainen jos tykkää mistätahansa Harry Potteriin liittyvästä asiasta.

Vierailija

Itse asiassa olen rekisteröitynyt niin moniin sivustoihin, etten edes muista kaikkia. Yksi on ainakin tämä Aku Ankan nettisivu, sitten on Kalle Ankan sivut, Youtube, Demi (oli ihan pakko kokeilla sinnekin rekata), Flickr sekä monia muita, en todellakaan muista kaikkia. Kaikkea on vaan ollut pakko kokeilla.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Oletko rekisteröitynyt muihin netteihin

AKU -97 - 22.08.09 07:40 (ID 335834)

"Harry Potter Fanit" nimiselle nettisivustolle joka on erinomainen jos tykkää mistätahansa Harry Potteriin liittyvästä asiasta.

Minä olen rekistöröitynyt Vuotava Noidankattila nimiselle keskustelu foorumille jonne pääsee tuon

kyseisen sivuston kautta. Käytkö siellä ikinä? Entä voitko kertoa nimimerkkisi Harry Potter faneissa?

Vierailija

Ei ny jaksa kaikkia mainita mut täs on ainaki osa ja moni on iha läpäl.

rcharrastus, mobiles24, habbo, rc10, irc-galleria, Face book, yoytube, aapeli, kaasusorsa, trackmill, EA ja TWITTER of course:D

E: Sitte on tietty sähköpostit, meset ja nii edespäi.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Varmaan yli 40 paikkaan, jos lasketaan sähköpostitkin. Mm. Aku Ankan sivuille, YouTubeen, Imeemiin, Bidoloohon, Apinoihin, Huuto.nettiin, Akun313:een, Ankkikseen, ...

Vierailija

Aku ankan sivuille ja Club penguiniin. Ei kauheasti kiinnosta osallistua enää muihin, nämä saavat minulle riittää. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat