Suoralippaiset lippikset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette tämän vuoden muotivillityksestä? Onko teillä sellainen? Onko kommentteja? Tänne vaan!

Itselläni on New Yorkin.

Sivut

Kommentit (150)

Vierailija

Nooh, ei ole minun mieleeni nämä räppilippikset käytän enemmän näitä "Pesäpallolippiksiä" ja lacosteen kengät tietenkin (;

Vierailija

Ne joukkari lippikset on mun mielestä vähän hölmön näköisiä, joka toisella vastaan tulevalla on sellainen. :)

Vierailija

miten niin tän vuoden, olihan niitä jo toissa vuonna.

Mulla on kolmas menossa. Eka oli bostonin ns. aito basebal lippis, siis samallaine ku niillä siellä kentäl on. Se oli jenkeistä, mut tippu mereen. Toka oli austraaliasta ostettu Billabong ja kolmas Miami hurricanesin musta jenkeistä isän tuoma.

Vierailija

Harvalla on ihan aito eli semmonen missä lukee Made in USA. Ne Bronksinkaan ei oo välttämättä aitoja. Suomesta ei kait saa aitoja. Mul itel ei oo yhtään enkä hirveesti haluiskaa.

Vierailija

En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta ne ovat mielestäni typerän näköisiä. En muutenkaan tykkää puolitangossa olevista housuista, sata kokoa liian isoista paidoista ja muusta tyyliin kuuluvasta...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Äyk, ei mun juttu. Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että sellainen pata saa jokaisen pään näyttämään omituisen muotoiselta, mutta jos joku tykkää, se ei ole multa pois. Ärsyttävintä on se, että niitä on nykyään lähes jokaisella, kun ennen sellainen oli kai jotenkin räppäreiden juttu. Voisi kuvitella kys. tyyliä kannattavia nyppivän.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei kuulu mun pukeutumistyyliini. Pidän mieluummin tavallista, mielestäni urheilullisemman näköistä lippistä. Meiänkin luokan naulakkoa kun kattoo niin on yks pitkä suora täynnä suoralippaisia lippisksiä. Eli minun mielipiteeni on: Ei minun makuun. Jos joku tykkää niin tykätköön, mutta minun päähäni sellaista ei saa millään.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse en ole muoti ihmisiä, joten ei minua nämäkään "cäpit" kiinnosta ollenkaan, vaikka meidän luokkamme lähes kaikilla pojilla on sellainen ja aika iso osa koulustakin käyttää, mutta omasta mielestäni ne näyttävät tyhmiltä ja pidän enemmän näistä vanhemman aijan lippiksistä. Nehän maksavatkin ihan älyttömiä hintoja, tänäänkin kuulin, että yksi rinnakkaisluokkalainen oli maksanut 45 euroa hatustaan, joka jossain vaiheessa kuitenkin menee pois muodista. Älytöntä omasta mielestäni...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat