Koulussa sattuneet tapaturmat.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä olis tarkotus kertoa itselle tai kaverille sattuneista tapaturmista koulussa. Mulle itelleni on sattunut sellanen tapaturma ,että vedin puukässän tunnilla iteltäni puolet kynnestäni pois puukolla ja jouduin pitää sitä sormeä siteessä koko loppu kuun.

Sivut

Kommentit (61)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No itsellenihän ei ole onneksi sattunut (vielä) mitään ja toivottavasti ei koskaan satukkaan, mutta kerran ainakin Englannin opettajamme lensi rappusissa nurin ja joutui aika pitkälle lomalle nimittäin kaatui talvella , mutta koko loppu vuonna ei palannu opettamaan.

Ps. Riikka kannattaisi laittaa profiilikuva niin olisi hieman paremman näköinen tuo tunnuksesi:).

//Mene omaan profiiliisi ja sieltä löydät varmaan sen missä sen voi laittaa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

viime viikolla koulussa pelattiin futista niin yks tyyppi juas minuu päin ja suusta tuli verta (ihan kunnolla) ja päähän tuli kutti

Vierailija

No meillä koristeline tippu meiän rinnakkais luokkalaisen selkään mutta jos olis osunut sen päähän se olisi KUOLLUT. :( Mutta se osu selkään ei mikään luu sentään murtunut ihme. :o

Vierailija

Noo oon kaatunu portaat alas (ei käyny mitään) ja joskus sisäfutiksessa on tullu varpaasta verta ku ei ollu kenkiä mukana. (h)

Vierailija

Juoksin kovaa koulun pihalla ja en katsonut eteeni (tosi järkevää) törmäsin rautapylvääseen ja yksi hampaistani katkesi.

Vierailija

eräs kouustani yritti hypätä yhdestä koulun pihalla olevasta tornista kenkä tarttui johonkin ja se putosi pää eellä alas. siitä tuli aivo tärähys ja käsi murtu.

Vierailija

Muutama viikko sitten minun kaverini hyppäsi (minun yllytyksestä) koulun kentän päässä olevasta jostain "telineestä" jossa kaikki kiipeilee vasta koulun jälkeen. No kun hän sitten tulisieltä alas hänen jalkoihinsa sattui tooooosi paljon. Viikon päästä hän kävi lääkärissä ja joutui sitten antibiootti kuurille. Ihme, että minun jalkoihini ei sattunut niin paljon edes silloin kun hyppäsin sieltä ilman kenkiä.

Vierailija

Ööh... Tässä... Muutama:

Kakkosella ponkasin jalan oikein kunnolla naulaan

Kakkosella lensin 2 metristä ja heitin kiepin käsi edellä asfaltille

Talttasin peukaloon viime touko kuussa, verta tuli, se oli INHOTTAVAA

Leikkasin sormeeni, verta tästäkin paljon

Lensin nilkka edellä päin pientä oksaa, nilkka turposi aika pahasti

Vedin lipat jäälle pahasti

Heitin voltin suoraan kivetykselle, hammas melkein meni

Kaaduin samaan paikkaan, housut rikki, polveen haava jne.jne.jne.

Siis jotain tuon tyylistä, paljon enemmänkin, ja olen vasta viidennellä!

Vierailija

Kerran vaan koripallo osui olikohan oikean käden nimettömään ja se muuttui ihan siniseksi ja oli tosi kipeä. Mutta terveydenhoitaja ei osannut auttaa, kun ei tarkalleen tiennyt, mikä siinä oli...

Vierailija

Ainakin kolme kertaa vetäsin käteni luokan oven karmiin. Ja joka kerta noin 2-3cm haava ja verta tuli. Jälkeen päin yritettiin etsiä terävää tms. kohtaa mutta ei löytynyt mitään :@

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat