Minkä ikäsii ootte!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve vaan ois aika kiva tietää minkä ikäsii oottee!

Ite oon 12 v.

Sivut

Kommentit (32)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Minkä ikäsii ootte!

Ankkafani315 - 27.08.09 05:40 (ID 336890)

Eikös tällainen ollut jo? Yritin etsiä mutten heti löytänyt.

Mulla on ihan sama tunne, mutta en löytänyt Googlellakaan.o_0 Oikeastaan näitä on ollut varmaan tusina jo..

Täällä on ainakin iäkkäämmistä (tässä tapauksessa näemmä ala-asteen ohittaneista, ilmeisesti iäkäs on suhteellinen käsite) käyttäjistä puhetta:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/199/older_members_...

Oma ikäni nyt tuskin on mitenkään kovin suuri salaisuus, eli 17 taitaa olla. Tarkalleen 17,63; )

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Minkä ikäsii ootte!

Shinon - 27.08.09 07:24 (ID 336924) Mä olen 17. sama kun _wonderlust_:tilla :D

Voi, niin vanhoja! En ymmärrä. Et voi olla, Wonderlust! Ja sinäkin, Shinon! Käsittämätöntä. Että maailmassa onkin niin vanhoja ihmisiä.:)

No, oman ikäni näette nickistäni.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
RE: Minkä ikäsii ootte!

Ilo-97 - 27.08.09 07:40 (ID 336927)

Voi, niin vanhoja! En ymmärrä. Et voi olla, Wonderlust! Ja sinäkin, Shinon! Käsittämätöntä. Että maailmassa onkin niin vanhoja ihmisiä.:)

Älä nyt, tässä tuntee itsensä elähtäneeksi!:'DD Ikävä kyllä olen, vaikka tunnen olevani enemmäkin 15-vuotias:''))

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
_wonderlust_:
Lainaus:
Ilo-97 :Voi, niin vanhoja! En ymmärrä. Et voi olla, Wonderlust! Ja sinäkin, Shinon! Käsittämätöntä. Että maailmassa onkin niin vanhoja ihmisiä.:)

Älä nyt, tässä tuntee itsensä elähtäneeksi!:'DD Ikävä kyllä olen, vaikka tunnen olevani enemmäkin 15-vuotias:''))

Sama tunne täälläkin, mutta täytyyhän se tietty lapsenmielisyys säylyttääkin. ; ) Vanhana en itseäni pidä (nimimerkki tulee jostain aivan muusta), mutta toisinaan toivoisin olevani taas 12 vuotias, tämä ikä kun tuo tullessaan kaikenlaista vastuuta. 20 vuotta siis tuli täyteen ensimmäinen maaliskuuta...

Vierailija

Lainaus:
Minkä ikäsii ootte!

Vaa_ri - 27.08.09 07:49 (ID 336932)
Lainaus:
_wonderlust_:
Lainaus:
Ilo-97 :Voi, niin vanhoja! En ymmärrä. Et voi olla, Wonderlust! Ja sinäkin, Shinon! Käsittämätöntä. Että maailmassa onkin niin vanhoja ihmisiä.:) No, oman ikäni näette nickistäni.
Sama tunne täälläkin, mutta täytyyhän se tietty lapsenmielisyys säylyttääkin. ; ) Vanhana en itseäni pidä (nimimerkki tulee jostain aivan muusta), mutta toisinaan toivoisin olevani taas 12 vuotias, tämä ikä kun tuo tullessaan kaikenlaista vastuuta. 20 vuotta siis tuli täyteen ensimmäinen maaliskuuta...

Eli tahtoisit olla mun ikäinen! =D Huh, vähän jännittää, kun aika menee vaan niin kauhean nopeasti!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itsehän olen 14 vuotta täyttänyt helmikuussa, joten ei tässä ole enään kuin alle puolivuotta kun saavutan jo 15 vuoden iän, joka merkitsee ainakin omalta osaltani rippikoulua.

Lainaus:
Va_ari kirjoitti: Sama tunne täälläkin, mutta täytyyhän se tietty lapsenmielisyys säylyttääkin

Niinhän se menee, että ihminen on sen ikäinen miltä itsestään tuntuu ja tekee itse mitä lystää. Kohtuuden rajoissa tietenkin. Jos nyt joskus alkaa ihan kauheasti lapsettamaan niin kannattaa mennä leikkimään vaikka pikkuveljen kanssa. Lapsenmielisyys kannattaa säilyttää niin kauan, että siitä on hyötyä vielä jälkipolvien kanssa leikkiessä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat