Asterix -sarjakuvat

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä mieltä olette asterixeista? Minusta ne ovat oas parhaista sarjakuvista, koska niiden piirrokset ovat todella hyviä ja tarkkoja ja niissä on todella hauska huumori. Ne ovat sitäpaitsi todella vauhdikkaita. Voitte myös kertoa myös suosikkihahmonne. Oma suosikkini on joko Asterix tai Obelix.

No niin, sana on vapaa. Ei muuta kuin juttua kehiin. ;)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

asterixit on kyllä parhaita. lempihahmoni on asterix tai obelix... asterix on viisas ja obelix taasen on kyllä hiukan kömpelö ja tyhmän oloinen...

Onks kellään tietoo seuraavasta asterixista?? milloin tulee vai tuleeko yhtään??

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä luulen et niitä ei tule enää lisää. Uusin tais olla Gallialainen kertomataulu tai joku sinnepäin. Täytyy katsoa wikipidiasta onko tulossa lisää. Palaan asiaan lähiaikoina.

Yks mun suosikki kirjoista on Normannien maihinnousu, nimenomaan siksi kun Poppix, Aladobixin sukulaispoika on siinä mukana. Sikahauska hahmo. Korsikassa on myös aika hauska, se yks korsikalainen tyyppi jolla on se pitkä nimi on aika hupsu. :]

Vierailija

jaa niin se ocataribellatsitsix...

eikö se uusin ollu se jossa oli niitä avaruusheppuja. se ku ne tuli hakemaan sen taikajuoman reseptin turvaa ja jossa se yks yritti kidnapata tietäjä akvavitixin koska se tiesi sen salaisuuden.

? ? ?

? ? ?

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa, Taivas putoaa niskaan. Saattoi ollakin, mä en oo ihan varma. Mulla sattuu sekin olemaan, se ei kyl oo kovin hyvä pikemminkin ihan ok. Se on vähän tylsähkö. Oiskohan tekijällä jutut vähissä?

Hahmoista vielä. Kaksi hauskaa hahmoa ovat kyllä Caravellix ja Amaryllix, jotka tappelevat ihan pienistäkin asioista. Heh heh! :D

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä huomasin sun tulon vasta lähetettyäni viestini. :$

Juu, niille nauraa aika pitkään ja yleensä parhaat naurut järjestää Obelix. Musta Kultainen sirppi on vähän tylsä, mutta on ne kaikki silti tosi hyviä.

Vierailija

Ai onko niistä tehty pelejäkin?? Enpä oo tienny... :0

onko kellään muuten kaikkia asterixei??

mul o aika paljon mutta ei kaikkii.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Asterix -sarjakuvat

futaaja123 - 29.08.09 11:12 (ID 337240) onko kellään muuten kaikkia asterixei?? mul o aika paljon mutta ei kaikkii.

Mulla on muutamia kun en kaikkia halua. Esimerkiksi Kultainen sirppi ei oo ihan best vaan jotain hauskaa puuttuu. Samaten Olympialaisissa on vähän vaisu mun makuun. Olis kiva ostaa Asterix lyö vetoa, se on extrasuperhyperhauska. :D

Toivottavasti Uderzo tekee lisää Asterixeja, niissä on monen päivän pelastus tylsyydestä. Onks kukaan nähnyt Asterix & Obelix Tehtävä Kleopatra leffan? Musta se on parempi kuin eka ja paljon hauskempi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat