AATK 357: Varjo yössä [TUPLA]

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tyhjennetty.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Älä narraa! Eihän Varjo yössä ole vielä ilmestynyt. Tai, en ole nähnyt sitä ainakaan kymmenessä kaupassa. No toivottavasti löytyy pian, ja huomasin kyllä operaatio levosta, että mustat reunat. Loistavaa.

Vierailija

Eiköhän kyseinen numero hyllyyni vielä löydä, on vain vähän tiukkaa, pitäisi ostaa loppuvuoden kaikki taskarit(haluan sen takakansikuvan!!!), uudet korvakuulokkeet ja säilytyslokerikko...

No, pitää katsoa.

Vierailija

Lainaus:
AATK 357: Varjo yössä [TUPLA]

Ankkafani315 - 28.08.09 07:35 (ID 337146) Pientä keskustelua uusimpaan taskariin liittyen. Niin, kuinka monella on se jo? Ostin sen tänään(28.8.) kaupasta. Sivujen reunukset mustat, mikä tekee taskarin koko ulkonäöstä mustan, vähän niinkuin vihreä AATK 329: Roope-Sedän rahanippu. Eli taskarissa on varjoisa teema :) Eniten minua kyllä yllätti upouusi PAM-tarina. Niitä ei ole tullut aikoihin!

joo, taijat yrittää huijata. sehän ilmestyy Syyskuussa, joka alkoi pari päivää viestisi jälkeen.

Vierailija

Ymmärrän, ettet huijaa, mutta en itse ole missään taskaria nähnyt. Kyllä se ihan hyvin voi Stocmannilla olla, mutta minä kun ostan taskarini usein Siwasta.

Vierailija

Kyllähän uusin taskari meiltä löytyy! Ostin pari päivää sitten ja on ihan hyvä tupla. Hienot mustat sivunreunukset ja mattapinta taskarissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat