Miksi juuri sinä luet Akua?!?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämän keskustelun tarkoituksena on että porukka saa kertoa mikä Akussa saa juuri heidät lukemaan sitä ja mikä Akussa on parasta...

Eli miksi sinä luet Akua ja mikä siinä on parasta?!?

Kommentit (11)

Vierailija

MINÄ juuri(sori,olipakko:D) luen Aku Ankkaa SIKSI, koska yleensä se ympäristö ja Ankkalinna muutenkin on aika mukavaa katottavaa, ja välillä on ihan kiva sukeltaa tarinoihin, jotka ovat välillä hyvinkin epärealistisia.. Lisäksi Aku&kumppanit puhuu ihan luonnollisesti vieraille ihmisille, ne ei yhtään vierasta uusia ihmisiä. Jees! Lisäksi Akkarit ei oo mitn raskasta luettavaa, eikä mitn tylsääkään, koska käsikirjoitukset on useimmiten aika hyviä, kun tarkemmin ajattelee! Lisäksi on kiva lukea Don Rosan tarinoita, sillä Rosa tekee Akusta sellaisen vähän fiksumman oloisen. Ihanaa! Rosa piirtää muutenkin niin kivasti, että välillä jaa vain ihailemaan Rosan piirustuksia :P

On mulla muitakin syitä, miks mä luen akkaria, mut en mä nyt jaksa luetella kaikkia.

Vierailija

Luen Akua, koska Akussa on hyvät piirrokset, tosin se asia riippuu piirtäjästä. Käsikirjoitusten laatu vaihtelee tylsästä mahtavaa, eikä Aku-lehti ole mikään 800 sivun superpaksu lehti, vaan 33 sivuinen hyvä lehti. Niitä ilmestyykin sopivasti viikoittain yksi, keskiviikko on sellainen hajapäivä, joten on siinäkin jotain mielenkiintoista mukana, ellei posti satu vitkastelemaan. Ja jos en lukisi Akua, en olisi näillä sivuillakaan, jotka ovat ihan mukavat, mutta keskusteluilla on joskus joku hullu räyhäämässä, mutta yleensä sellaiset vajaaälyiset saavat nopeasti porttarin.

Hyvää yötä!

Vierailija

Miksi juuri minä?

(kysymyksen toinen sana ei liity mitennkään kasviin :D 9

No,ensimmäiseksi se tilattiin kokeeksi,kun minua kiinnosti lukeminen.Nykyään sen lukemisen syitä on tarpeeksi täyttämään kokonainen taskari.

Aku Ankka-lehden kaksi huonoa puolta ovat vain Bernado ja Jordi :D .

Vierailija

Ja lisää tuttuja samalla topicilla!!!

Lisää syitä siihen,miksi luen Akuja löytyy televisiosta esitetystä Aku Ankka-mainoksesta.

Vierailija

Luen Akua koska se on niin hyvä. Eikä oo mitää muutakaa mitä vois lukee. Ja Ankkalinnas käy kaikkee hauskaa joten sen pääasiallisest sen takii koska se on niin hyvä ja ei oo mitää muuta lukemist.

Huomenta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat