Akun ikä sarjakuvamaailmassa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tosiaan, olen mietiskellyt, että minkä ikäinen Aku on. Hän on siis esiintynyt sarjakuvissa 75 vuotta, mutta kuinka vanha hän on sarjakuvamaailmassa?

Itse arvelen Akua n. 28- 30- vuotiaaksi.

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:
Akun ikä sarjakuvamaailmassa?

Ankkafani315 - 30.08.09 12:51 (ID 337563) Sitä keski-ikäähän se Aku on. Roopea on vaikea määritellä, koska Don Rosan sarjakuvissakin ilmaantuu vuosilukuja :$ Mutta minun mielestäni Roope olisi jotain 50-80

Wikipediassa kerrotaan, että Roope olisi iältään n.80 v. mutta aina ei kannata uskoa Wikipediaankaan.

Vierailija

Ikinuoren Akun iäksi veikkaisin n.32 vuotta, mutta mitäs veikkaisitte Pelle Pelottoman tai ankanpoikien iästä??

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Akun ikä sarjakuvamaailmassa?

superankka9 - 30.08.09 06:17 (ID 337740) Ikinuoren Akun iäksi veikkaisin n.32 vuotta, mutta mitäs veikkaisitte Pelle Pelottoman tai ankanpoikien iästä??

Tämä topic on Akua varten. Voitaisiinko pysyä ainoastaan Akussa?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akun ikä sarjakuvamaailmassa?

viitta-fani - 30.08.09 06:58 (ID 337760) ÖÖ... aika hankalaa koska missään ei ikinä kerrota akun ikää mutta voisihan se olla kyllä noin 20-30v.

Niin minäkin arvelen. Tai toinenkin vaihtoehto voisi varmaan olla päälle kolmikymppisen, mutta 40:een ikä ei varmana mene. ;D

Vierailija

Mielestäni Aku on n. 33-vuotias.. Oletuksena on, että Tupu, Hupu ja Lupu ovat vielä ala-asteella eli alle 13-vuotiaita.

Poikien äiti Della on Akun kaksoissisko ja näin ollen olisi muninut pojat n. 20-vuotiaana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat