Ankat olympialaisissa. Miksi?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen jo vuosia pähkäillyt, miksi Ankkalinnan urheilijat saavat osallistua urheilun arvokisoihin.

Olemme lukeneet Ankkalinnan joukkueen osallistumisesta niin talvi-ja kesäolympialaisiin, jääkiekon MM-kisoihin kuin myös jalkapallon EM-kisoihin.

Miten tämä on mahdollista? Kaikkihan tietävät Ankkalinnan olevan kaupunki. Monenko kaupungin olette nähneet ottavan osaa esimerkiksi olympialaisiin? Ette yhdenkään!

Miten siis moinen epäloogisuus on voinut kummitella Aku Ankan sivuilla vuodesta toiseen?

Törkeimpänä pidän kuitenkin Ankkalinnan osallistumista vuoden 2008 jalkapallon EM-kisoihin. Ankkalinnahan sijaitsee Amerikassa! Ei se voi ottaa osaa eurooppalaisiin tapahtumiin!

En pidä kovin yllättävänä, että toimitus ei ole suostunut vastaamaan näihin kysymyksiini, kun olen ne heille esittänyt. Mutta ehkä käyttäjätoverit antaisivat edes jonkinlaisen vastauksen.

Kommentit (10)

Vierailija

Osuit asian ytimeen! Olen itsekin miettinyt tuota asiaa, kun esim. Ankkalinna pelaa jalkapallossa liigaa, ja päälle vielä maaotteluita! Olen kaikessa asiassa samaa mieltä kanssasi, Budjettivaje!

Vierailija

Tuo oli muuten hyvä pointti! En ole hoksannutkaan, että sokerina pohjalla Ankkalinna pelaa jalkapalloa sekä liiga-, että maajoukkuetasolla!

Muistelinpa tässä juuri myöskin taannoisia Formula 1-tarinoita. Ankat saivat touhun näyttämään monta kymmentä kertaa helpommalta, kuin se oikeasti on!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se on varmaan sen takia, että Ankat halutaan mukaan kisoihin oli sitten kyseessä, MM, EM tai Olympia kisat. Ankkalinna tulee aina Ankkojen mukana, joten kyllähän se nyt jotenkin menee, että Ankkalinna olisi tavallaan yksi maa, vaikka se sijaitsee Calisotan osavaltiossa Yhdysvalloissa. Ja tuosta, että ankat saivat näyttämään homman F1-sarjassa helpolta niin mitäs väliä sillä on? Kaikenmuunkin he saavat näyttämään helpolta, koska ei sarjakuvissa sitä vaikeammin sitä voi esittää.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Minä olen kysynyt samaa toimitukselta. Se on outoa, että Ankkalinna voi tehdä jotain vastaavanlaista kaupunkina.

Vierailija

Lainaus:
Ankat olympialaisissa. Miksi?!

"Hiidenkirnu" - 02.09.09 04:18 (ID 338383)

Se on varmaan sen takia, että Ankat halutaan mukaan kisoihin oli sitten kyseessä, MM, EM tai Olympia kisat. Ankkalinna tulee aina Ankkojen mukana, joten kyllähän se nyt jotenkin menee, että Ankkalinna olisi tavallaan yksi maa, vaikka se sijaitsee Calisotan osavaltiossa Yhdysvalloissa. Ja tuosta, että ankat saivat näyttämään homman F1-sarjassa helpolta niin mitäs väliä sillä on? Kaikenmuunkin he saavat näyttämään helpolta, koska ei sarjakuvissa sitä vaikeammin sitä voi esittää.

Mitä tarkalleen tarkoitat sanoessasi, että ankkoja halutaan arvokisoihin? Halutaanko heidät tarinan sisällä kansainvälisen tahon toimesta vai lukijoiden toimesta? Jälkimmäinen nyt on itsestäänselvyys, mutta ensimmäinen vaihtoehto silkka mahdottomuss. Eivät maailman suurimmat kaupungitkaan, kuten nyt vaikka New York, Tokio ja Mexico City saa ottaa osaa valtiona, vaikka moni todennäköisesti niin mielisi käyvän.

Todettakoon vielä, että itse etsin vastausta kysymykseen miksi, enkä miten, joten henkilökohtaisesti en mielelläni katsele vastauksia siitä, miten jotenkin yleensä sarjakuvissa tehdään. Tämä kaikella kunnioituksella kanssakäyttäjiä kohtaan.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Mitä tarkalleen tarkoitat sanoessasi, että ankkoja halutaan arvokisoihin? Halutaanko heidät tarinan sisällä kansainvälisen tahon toimesta vai lukijoiden toimesta?

Tuossahan nyt tarkoitin sitä, että lukijoita houkutellaan lukemaan juuri näistä kisoista, kun ne on käynnissä, jolloin lukijoita kiinnostaa sekä ne kisat, että ankat, joten mikä olisi piirtäjistä parempaa kuin laittaa Ankat meneillä oleviin kisoihin? Eiköhän yksi syy ole myös itse piirtäjät, jotka haluavat piirtää ankat kisojenosallistujina, mutta loppujenlopuksi ketä nämä asiat lopulta haittaavat niin paljon? Olisihan se todella epätodennäköistä, että ankat kilpailisivat yhdysvaltojen joukkueessa, kun halutaan luoda sellainen käsitys, että ankat eivät asu missään tietyssä maassa vaan Ankkalinnan kaupungissa, joka tulee myös silloin olemaan heidän edustamansa maa. Eihän monetkaan piirtäjät ole koskaan maininneet, että ankat asuvat juuri yhdysvalloissa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankat olympialaisissa. Miksi?!

mango - 12.09.09 11:15 (ID 341330) En osaa vastata tuohon, joten sanon vain että sarjakuvissahan voi tapahtua mitä tahansa :D

No kun Ankoillakin täytyy olla olypialaiset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat