Jotain uutta...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa puhutaan jos on tahpahtunut jotain utta vaikka on saanu lemmikikin, kaikkia mukavia uusia juttuja jota olet saanut tai saatte jotain uutta niin tänne voi kirjoittaa että olet vaikka saanut koiran tai jonkun eläimen tai jotain uutta esim kameran joten tämmöinen topic mutta en tiedä että onko tämä turha topic mutta kun tänään koulussa tuli tämmönen mieleen ja ajattelin tehä sitten tämmöisen topicin mutta toivottavasti tämä ei ole turha tai tämmönen on ollut ehkä jo mutta ajattelin että on ollut mutta ehkä ollut jo aika alhaalla mutta ehkä ei mutta tein kuitenkin, ainiin ja voi kertoa että saanut tällä viikolla vaikka oman koneen mutta jotain sillä kuukaudella jota on saanut joskus sillä kuukaudella, en tainnut selittää oikein hyvin tätä mutta, eiköhän aloiteta. :)

Kommentit (9)

Vierailija

Ostin tunti sitten Exel Chil 3.2- sb- mailan.

Juuri sopiva, ellei paras maila maalintekijälle!

Chilin lapa mahdollistaa myös todella hyvän pallonhallinnan! :] :) :D

Vierailija

Ja mä aion ostaa tällä kuukaudella Wii music:kin kun katoin kerran sitä Wii:llä kun mulla on siellä Nintendo Channel niin sieltä löytyy pelejen trailer:eita niin sieltä löyty Wii music ajattelin ostaa sen kun näytti ihan mukavalta. :)

Vierailija

No minä sain eilen uudet sisäpelikengät kun KHS:ssän harkat alkoi ja sain samalla myös uudet kävelysauvat ja nekin harkkoi varten. Niin ja muutama viikko sitten sain uuden potkulaudan...

Vierailija

Nostetaan nyt tämäkin....

Sain tänään äidilta ja isältä "Ankkalinnan joulutonttu" kirjan. Ja suklaakalenterin. Nam!;)

Vierailija

Minä sain uuden kovakantisen ja se oli Ankkojen maailmanhistoria 10 mutta en ole vielä lukenut edes sitä kirjaa. Sain myös Dumle joulukalenterin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat