OLETKO VARMA?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein tämmöisen topicin tänne kun tuli taas tämmönen mieleen joten päätin tehä tämmöisen mutta en tiedä onko tämä turha ajattelin kuitenkin tehä tämän mutta en ainakaan uskoisi että tästä tulee pitkä topic eli vaikka joku 100 sivua en kyllä uskoisi mutta luulen että tulee edes 2 sivua mutta voihan ehkä tulla joku 8 tai 30 sivua niin olisihan se todella mukavaa mutta en luule että niin kävisi mutta näytän tässä esimerkin, ai niin tässä pitää keskustella tästä sivusta.

Esim.

Joku - Oletko varma että täällä on joku huijjannut?

Joku - Joo seuraava kysymys oletko varma että tulet lähettämään tänne joskus kuvan?

Siinä oli esimerkki joten kai te älysitte en osaa hyvin selittää mutta eiköhän jo aloiteta.

Sivut

Kommentit (4624)

Vierailija

En ole täysin varma, mutta luultavasti.

Oletko varma, että joku opettaja sanoo sinulle huomenna koulussa jotain positiivistä?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: OLETKO VARMA?

riikka99 - 01.09.09 04:26 (ID 338187) Olen, vaikka äiti sen ostaakin. Oletko varma että ostat seuraavan Aku Ankan taskukirjan. Tälleenkö????

Noin juuri riikka99

Vierailija

Olen varma, että luen yhden aku ankan 10:Ssä minuutissa.

next: Oletko varma että aiot lähettää ankallisgallerian uuteen aiheeseen yhden kuvan?

Vierailija

Een, enä lähetäkkään ehkä toivottavasti en koska jos lähettäisin niin ehkä saisin kommentteja en haluaisi koskaan että kuviani kommentoitaisiin. :[

Seuraava kysymys; oletko varma että sinä saat uuden akuankka lehten huomenna?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OLETKO VARMA?

Shinon - 01.09.09 08:10 (ID 338270)

Een, enä lähetäkkään ehkä toivottavasti en koska jos lähettäisin niin ehkä saisin kommentteja en haluaisi koskaan että kuviani kommentoitaisiin. :[

Seuraava kysymys; oletko varma että sinä saat uuden akuankka lehten huomenna?

Jos et halua, että kuviasi kommentoidaan, älä laita mahdollisuutta siihen (Paitsi jos tarkoitat arvostelua). Olen TÄYSIN varma.

Vierailija

Jaa-a, aikas hankala... No siis olen lähestulkoon varma. Mutta eihän sitä ikinä kaikkien juttuja voi tietää, mutta en ole ainakaan tiettävästi antanut kenellekään haukkumisen aihetta. Joten vastaan että olen 99& varma! :)

Oletko varma, että huomenna ei sada paikkakunnallasi?

Vierailija

Joo, meilläpäin sataa joka päivä eikä edes aurinko paista, mutta saisihan se nyt joku päivä paistaa. :)

Seuraava kysymys; Oletko varma että koneellesi tulee huomenna viirus?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat