Hassut tapaukset- topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä siis kirjoitellaan itselleen tapahtuneista, melko hupsuista asioista. No, toivottavasti ymmärsitte, vaikea muutenkaan asiaa kuvailla. Ainiin, ja asiallista keskustelua, kiitos! =)

Itse olin n. 6-8 vuotta, kun tämän menin tekemään. Olin siis eskarissa lepohetkellä, ja olin kateellinen muille tovereilleni, koska he nukahtivat yleensä helposti. Minä kun en taas ikinä saanut unen päästä kiinni, joten päätin, että näin se ei voi mennä: Minun on teeskenneltävä nukkuvani! :(( Aloin kuorsata kovaan ääneen, että kaikki kuulisivat sen. Yksi päiväkodin hoitajista luki meille satua, mutta hetken päästä hän keskeytti, ja hämmästeli: "Miten se nyt noin kovaa ääntelee!" Varmaan kaikki silloin katsoi minua päin ihmeissään! No, yritin nolostuneena hiljentää pikku hiljaa ääntäni, ja melkein heti sen sitten lopetinkin. Sitten kun oli vuoro nousta ylös, kaverini sanoivat: "Sinähän nukuit!" Ja hävettävää oli, mutta totuutta en pystynyt kertomaan missään nimessä.

Ps. Toivottavasti tämmöistä ei ole vielä tehty, ja jos on, laittakaa linkki sinne, jos mahdollista.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minulle on tapahtunut vaikka mitä! Esimerkiksi tämä on aika hölmö:

Koulussa, käsityötunnilla käytin ompelukonetta. Ihmettelin, että miksi kukaan ei ole kasikoneella, ja mietiskelin miksi takanani seisoskeli yksi meidän luokkalainen.

Olin varmaan tunnin tehnyt ompelukonetyötä, mutta sitten huomasin: olin kymppikoneella, vaikka minun piti olla ompelukoneella numero kahdeksan. Sitten vasta tajusin! Olin väärällä koneella, ja käytin vääränväristä lankaa! Ja takanani oleva tyyppi on se, jonka olisi pitänyt olla kymppikoneella. Sain siis violettiin liikuntapussiini kirkkaanvihreän langan...

Vierailija

Minulle ei ole sattunut mitään hassua mutta noloja asioita on käynyt. Nyt yritän vähän asiallistaa sitä.

Kerran(viime keväänä) kun oli maastojuosukisat niin juoksin itseni niin piippuun että koulussa minulle kävi silleen mitä käy kun ruoka tulee ylös ja jonka kaikki on vaarmaan on joskus kokenut kotona.Että jee. No olin loppupäivän kotona toipumassa yksin.

Yritin kaunistella tätä ja jättää pahimmat osat siitä noin tunnin draamasta pois sillä muuten voisin joutua poliisimestari Sisun käsittelyyn ja muutenkin joutuisitte lukemaan tätä viestiä ikuisuuden.

Vierailija

Kiva kun kirjoititte! Itse myös kerron lisää omista hölmöilyistäni, kunhan vain keksin, mistä aloittaisin. Itseasiassa en edes muista kunnolla muita samantapaisia juttuja. No tuota, tavallaan tämä on aika turha viesti mutta eipä tuo mitään.

Vierailija

En tiedä onko tämä hassu, mutta nyt tuntuu ainakin nololta:

Katsoin koulussa elokuvaa. Sitten ihmettelin, että minne ihmeeseen tekstitys katosi. Menin tyhmänä huutamaan näin: "MISSÄ P'RUSSA NE TEKSTIT ON???" Sitten opettaja tuli luokseni, ja heitti minut luokasta. Tahdoin nähdä elokuvan loppuun, ja rynnistin musiikkiluokkaan, jossa ei ollut ketään. Jokaisessa luokassa on televisiot, ja avasin telkkarin, ja laitoin oikealle kanavalle. Sitten säädin äänen kovalle, ja musiikkikohtauksissa itsekkin tööttäilin torvilla ja paukutin rumpuja (olin 8v), ja sitten ovi aukesi. Tiukkapipoinen ope astui ovesta sisään, ja minä en huomannut mitään. Sitten yhtäkkiä telkkarista katosi ääni, ja katsoin taakseni: matikanope oli takanani, ja katsoi minua kuin raivo härkä. Pääsin TAAS käytävään kykkimään... :'DD

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Hassut tapaukset- topic

MillaMagia8 - 06.09.09 05:01 (ID 339045) En tiedä onko tämä hassu, mutta nyt tuntuu ainakin nololta: Katsoin koulussa elokuvaa. Sitten ihmettelin, että minne ihmeeseen tekstitys katosi. Menin tyhmänä huutamaan näin: "MISSÄ P'RUSSA NE TEKSTIT ON???" Sitten opettaja tuli luokseni, ja heitti minut luokasta. Tahdoin nähdä elokuvan loppuun, ja rynnistin musiikkiluokkaan, jossa ei ollut ketään. Jokaisessa luokassa on televisiot, ja avasin telkkarin, ja laitoin oikealle kanavalle. Sitten säädin äänen kovalle, ja musiikkikohtauksissa itsekkin tööttäilin torvilla ja paukutin rumpuja (olin 8v), ja sitten ovi aukesi. Tiukkapipoinen ope astui ovesta sisään, ja minä en huomannut mitään. Sitten yhtäkkiä telkkarista katosi ääni, ja katsoin taakseni: matikanope oli takanani, ja katsoi minua kuin raivo härkä. Pääsin TAAS käytävään kykkimään... :'DD

Hassuilla tapauksilla tarkoitan siis myös noloja juttuja. Kyllähän niitäkin tänne voi pistää, ilman muuta.

Vierailija

Hehheh, aika paha, Millamagia8!:D

No tässä tulee raskaansarjan mokaus:

Olin uimahallissa kaverini kanssa, ja menimme liukumäkeen, joka oli aika pitkä. Laskin ensin, ja jäin odottamaan kaveriani liu´un päähän, alastuloaltaaseen. Luulin että kaverini laskisi seuraavaksi, ja katsoin laskuaikaa mittaavasta kellosta, kuinka kauan hänellä menisi laskuun. Laskuun meni yli 30 sekuntia, aika paljon siis, ja kun "kaverini" tuli alastuloaltaaseen, huusin ihan muitta mutkitta:

- Aika huono aika, vai? Ja huusin sen aikas kovaa. Sitten huomasin, ettei alastulija ollutkaan kaverini, vaan joku mummo, jonka edelleen ylhäällä oleva kaverini oli todennäköisesti päästänyt edelleen. Mummo näytti aika hämmentyneeltä...

Vierailija

Mulla kävi kerran bussissa näin:

Olin mun mummun kanssa menossa kaupungille. Sitten mä aloin puhua jollekki oudolle mummolle, joka ei ollukkaan mun mummo. Sitte se siinä ihmetteli jotain.

Vierailija

No mulle on käynyt tällainen juttu jota en ole koskaan ennen kertonut kenellekkään toiselle:Olin kotona yksin pelaamassa tietokoneella.Sitten tuli yksi mainos jota luulin peliksi ja klikkasin sitä.Parin päivän päästä postissa tuli sellainen lappu,joka oli joku ajokortti tai sen tapainen.Nimittäin sivu,jota luulin peliksi olikin joku jossa tilataan ajokortti jonka taustan saa itse koristella.Tietysti minä olin nettisivustolla saanut päähäni tehdä mahdollisimman typerän näköisen taustan.Hävitin kyseisen lapun nopeasti enkä ole viitannutkaan siihen koskaan.Vieläkin nolottaa se erehdys.

Vierailija

No, kerran olin yhdessä ravintolassa. Kun olin syönyt, tuli tarjoilija joka antoi minulle tikkarin. Laitoin sen laukkuuni. Sitten kokki näki minut. Hän antoi minulle uuden tikkarin, vaikka minulla oli jo yksi! Se oli laukussa, kokki ei nähnyt sitä!!

Tuo ei ollut noloa, mutta se oli hassua.

Vierailija

Noniin tässäpä tulee sitten oikein ranskalainen töppäys xD

Olin 9v kun naapurini soitti, että haluaisinko tulla heille kylään ja, että heillä oli vieraita Ranskasta... no minäpä menin ja naapuri tuli pihalla vastaan ja alkoi luetella ohjeita, kuten nyt vaikka tämmöisiä: Seiso selkä suorana, Avaa hiuksesi, Mene sitten esittäytymään sillä tavalla että kumarrat syvään ja sanot erittäin kuuluvalla äänellä "Bonjour" ( joka on siis päivää ranskaksi )... no sitten mentiin sisälle ja tottahan toki minä menin vieraiden eteen ja kumarsin sanoen "Bonjour". No sitten tietenkin naapurini vanhemmat repesivät ja ranskikset olivat "ihan vaan vähän hämillään" ja sitten tietty naapuri räkätti kuin viimeistä päivää takanani...selvisi aika hyvin, että minua oli viilattu aikapahoin linssiin xD Olin ihan vaan HIUKAN nolona... Kaikista pahinta on kuitenkin se, että naapuri muistuttelee töppäyksestä edelleen...

Vierailija

Hassuin juttu vähään aikaan:

Tämä tapahtui tänään. Ihan perustyyliin olin pakkaamassa reppua, ja suljin vetoketjun. Oli lumimyräkkä. Paukautin juuri oven kiinni ja lukkoon. Sitten huomasin: päässäni oli kylmä tunne. Pipo unohtui! Noh, eikus vaan avainta kaivelemaan. Kehveli. Avain sisällä. Näin minikokoisen Eifel-torni avaimenperän ikkunasta. Ja takissa ei ole huppua. Ja minähän lähden kouluun! Vaellan kouluun suunnat sekaisin, kun näkyvyys oli aika heikko, ja linsseissä oli miljoona lumihiutaletta. Kun pääsin lopulta koulun sisään, päätäni peitti hieno lumipipo! :D

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Paripäivää sitten näin jotain hauskaa:

Näin kun poliisi oli pysäyttänyt tien viereen vilkku päällä.Sitten kun kiersin auton, katoin ikkunasta sisään ja näky oli tämä: Poliisi pelasi käsikonsolia!Aloin nauramaa ja poliisi huomasi minut.

Vierailija

Tähän mennessä noloin juttu:

Olin synttäreilläni uimahallissa (14.12). Mukana oli yksi kavereistani. Menin porealtaaseen, ja huusin kaveriani sinne myös. Sitten aloin puhumaan että eikö täällä olekkin kivaa ja että näytät tosi hyvältä. (Ei siis silleen...Se oli tyttö, se mun kaveri) Sitten huomasin: Se jolle puhuin, olikin joku tosi söpö poika! Huomioikaa, että sanoin että näytät tosi hyvältä! Varmasti ihmetteli. Arvatkaapa mitä se siihen sanoi! Se sanoi että sinä myös! o_O Sitten se poika sanoi että tuletko uimaan kanssani! Minunhan piti uida kaverini kanssa ja sain melkein sieltä poikaystävän ;D Jos olisin kysynyt että alakko niin uskon että poika olisi sanonut jotain joo...Mutta, olisin ollut aika nolona, kun kaverini siellä odotti minua...Ja minä uin jonkun pojan kanssa! Se oli hyvä reissu ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat