Auttakaa! Tämä on jo outoa!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun yritin kirjautua sisään tänne Aku Ankan nettisivuille, en välillä pääse sisään ollenkaan, tai sitten kun olen laittanut sähköpostini ja salasanani oikein, näyttää että käytössäni olisi jonkun toisen tämän sivun käyttäjän profiili. Sitten kun vaihdan sivua vaikka tänne keskusteluihin, käyttööni tulee taas jonkun muun profiili, tai näyttää että olisin kirjautunut ulos. Nyt tosin tällä hetkellä olen omalla profiilillani. Yhtäkkiä käyttäjäni vain vaituu. En ole käyttänyt tai tehnyt mitään muiden profiileilla. Sitä en tekisi. Onko teillä sama ongelma? Olkaa kilttejä ja vastatkaa, tämä on ongelma. Jos teillä on sama ongelma, lähetän palautetta ylläpitoon. Ja kyllä lähetän muutenkin.

^FynnU^

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Oli Ei enään. Mutta nyt on joku toinen virhe välillä onn esim.FynnU^ nyt oon tom ankka toi nimivaihtelee koko ajan ja aina välillä on se oikea aku 53 nyt on tullut paha juttu ja äsken en pystynyt lähettään viestiä lukeen tällänen :csrf token: CSRF attack detected. ja pystyin muokkaan funnun viestejä kun olin funnu

Vierailija

En oo onneksi ainoa jolla on sama ongelma. Ja paha ongelma onkin. Ihan sama kuka ilmoittaa kunhan joku. Nyt oon onneks mä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu... Tämä on jotain tällaista suht´normaalia päivitystä, sanoisin. Aika huvittavaa, että välillä on joku ihme käyttäjä kirjautuneena. Itselleni tuli mieleen, että taisi olla sillein, että sen käyttäjän käyttäjätunnukselle meni, kuka on uusimman viestin tänne kirjoittanut. Niin minä epäilen, mutta se oli vain veikkaus.

Itse nyt olen ollut monilla nimimerkeillä, AKU-97, Vince, FynnU, tarkanmarkanvartija ja monta muutakin. Muistakaa, että kyllä vielä nämä uudistuustyöt näillä sivuilla ovat kesken...

-Akuhullu

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Auttakaa! Tämä on jo outoa!

Akuhullu97 - 03.09.09 06:05 (ID 338643) Juu... Tämä on jotain tällaista suht´normaalia päivitystä, sanoisin. Aika huvittavaa, että välillä on joku ihme käyttäjä kirjautuneena. Itselleni tuli mieleen, että taisi olla sillein, että sen käyttäjän käyttäjätunnukselle meni, kuka on uusimman viestin tänne kirjoittanut. Niin minä epäilen, mutta se oli vain veikkaus. Itse nyt olen ollut monilla nimimerkeillä, AKU-97, Vince, FynnU, tarkanmarkanvartija ja monta muutakin. Muistakaa, että kyllä vielä nämä uudistuustyöt näillä sivuilla ovat kesken... -Akuhullu

Olin täsmälleen samoilla nimillä kirjautuneena.

Plutoa
Seuraa 
Liittynyt1.10.2008

EEEEErittäin kummallista minulle ei ole käynyt noin paiti joitain kertoja on väittäny että sähköposti on väärä eikä sitä löydy sähköpostistakaan! kummallista?

Vierailija

Kun aamulla kirjauduin tänne sisään se näytti: 'Olet kirjautuneena: Siru05'! Siis mitä tämä meinaa? Juu, minä oon Siru05... Vähänkö outoa! Onneksi päivällä ei tullut samaa ongelmaa, olen nyt taas MillaMagia8.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat