Arvostele edellisen nimimerkki.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Arvostele nimimerkki (en tiedä onko tälläistä olemassa).

Sivut

Kommentit (557)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vince on yksiä suosikkejani näillä sivuilla: ) Plussaa ei-ankkaisesta aiheesta (liian itsestäänselvä veto) ja lyhyestä ytimekkyydestä. C-kirjaimesta tykkään jotenkin erityisesti. Lisäksi minulle tulee tästä nickistä jotenkin aina mieleen Depeche Mode ja 80-luku, ja tällainen mielikuvien syntyminen on aina positiivista. Kymppiä ei helpolla heru, mutta ysin päälle tämä pääsee.

Vierailija

Noh, Wonderlust, mitäs tästä nyt sanoisi.

Great! Erikoinen (ei pahalla, vaan hyvällä tavalla), tuttu ja turvallinen. Erittäin yleinen näky lähes joka topicissa, jos asian näin voi ilmaista. En ihan kymppiä antaisi... 10-. :D

Vierailija

Ilo-97:

Hmm miten siitä sanoisi. Se on todella hyvä, helppo muistaa. Mitä adjektiivejä siitä tulee mieleen, tässä lista:

-aurinkoinen

-iloinen

-hauska

Numero: 9

Vierailija

En oikein pidä nimimerkistä. Kuulostaa vähän oudolta mun korvissa, mutta varmaan se kuulostaa jonkin muun mielestä ihan hyvältä. Ihan hyvä se kai kuitenkin on...

Vierailija

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10++++++++++++++++++++++++++

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan mukavahan tuo, olen aina tykännyt siitä. Se sopii sulle todella hyvin, etenkin siksi että olen tottunut siihen. Se on myös erikoinen ja erottuu edukseen joukosta, joka on plussaa. 10

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat