Nolot jutut

Seuraa 
Liittynyt1.10.2008

Onko teille ikinä sattunut mitään noloa? öh.. Itselleni ei ole käyny mitään ihmeellistä. Kirjoitan jos keksin.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:
Nolot jutut

Sahab - 05.09.09 11:45 (ID 338775) Kuka tämmöseen haluu vastata?

Niin... Onhan se silloin tasapuolista, jos kaikki vastaavat. Mutta siinä mielessä olen samaaa mieltä, että en minä aianakaan haluasisi olla ainoa, kuka vastaa "noloon juttuun"... =)

Vierailija

Itse olen tehnyt melkein samanlaisen aiheen nimeltään "Hassut tapaukset-topic." En kyllä maininnut siellä mitään "noloista" jutuista, mutta kai sinne nyt sellaisiakin voi kirjoittaa. Linkkiä en osaa sinne laittaa, mutta pulinoissa se kuitenkin on muistaakseni kolmannella sivulla.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Nolot jutut

Kanerva - 05.09.09 03:53 (ID 338860)

Itse olen tehnyt melkein samanlaisen aiheen nimeltään "Hassut tapaukset-topic." En kyllä maininnut siellä mitään "noloista" jutuista, mutta kai sinne nyt sellaisiakin voi kirjoittaa. Linkkiä en osaa sinne laittaa, mutta pulinoissa se kuitenkin on muistaakseni kolmannella sivulla.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/15127/hassut_tapa...

Hassut tapaukset otsikon perusteella kuulostaa kyllä erilaiselta kuin nolot, mutta ilmeisesti nuo hauskat tapaukset ovat lähinnä olleet jotain hieman noloja kämmejä. Mitä muuten edes ovat hassut tapaukset?

Olen aika hyvä näissä noloissa jutuissa, joita edesauttaa huono nimi- ja kasvomuistini, pieni sähellykseni ja huolimattomuuteni. Onnistun myös jäämään ketjuista, remmeistä, hiuksista ja muista vastaavista kiinni vähän kaikkialle. Näistä sitten syntyy välillä vähän noloja tilanteita: )

Jokin aikaa sitten istuin metrossa menossa kouluun, ja tuskastuneena heitin naamalle koko ajan valuvat hiukset taakseni. Kohta kuulen takaani miesäänen, joka toteaa, että: "Mä sain hiukset syliin." Jotenkin hälytyskellot soivat sen verran, että käännyin, ja anteeksi pyydelleen aloin kelailla lettiäni takaisin omalle puolelle penkkiä takana olevan miehen päältä. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun hiukseni ovat väärässä paikassa, onnistun välillä läimäyttämään niillä jotakuta naamaan tai istuessani jonkun vieressä hiukseni ovat yhtäkkiä ihan kuin kiivenneet vieressä olijan hihaa pitkin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Nolot jutut

_wonderlust_ - 05.09.09 04:05 (ID 338864)
Lainaus:
Re: Re: Nolot jutut Kanerva - 05.09.09 03:53 (ID 338860) Itse olen tehnyt melkein samanlaisen aiheen nimeltään "Hassut tapaukset-topic." En kyllä maininnut siellä mitään "noloista" jutuista, mutta kai sinne nyt sellaisiakin voi kirjoittaa. Linkkiä en osaa sinne laittaa, mutta pulinoissa se kuitenkin on muistaakseni kolmannella sivulla.
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/15127/hassut_tapa... Hassut tapaukset otsikon perusteella kuulostaa kyllä erilaiselta kuin nolot, mutta ilmeisesti nuo hauskat tapaukset ovat lähinnä olleet jotain hieman noloja kämmejä. Mitä muuten edes ovat hassut tapaukset? Olen aika hyvä näissä noloissa jutuissa, joita edesauttaa huono nimi- ja kasvomuistini, pieni sähellykseni ja huolimattomuuteni. Onnistun myös jäämään ketjuista, remmeistä, hiuksista ja muista vastaavista kiinni vähän kaikkialle. Näistä sitten syntyy välillä vähän noloja tilanteita: ) Jokin aikaa sitten istuin metrossa menossa kouluun, ja tuskastuneena heitin naamalle koko ajan valuvat hiukset taakseni. Kohta kuulen takaani miesäänen, joka toteaa, että: "Mä sain hiukset syliin." Jotenkin hälytyskellot soivat sen verran, että käännyin, ja anteeksi pyydelleen aloin kelailla lettiäni takaisin omalle puolelle penkkiä takana olevan miehen päältä. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun hiukseni ovat väärässä paikassa, onnistun välillä läimäyttämään niillä jotakuta naamaan tai istuessani jonkun vieressä hiukseni ovat yhtäkkiä ihan kuin kiivenneet vieressä olijan hihaa pitkin.

Ai mitkä ovat hassut tapaukset? No, miten sen nyt oikein sanoisi. :) Kai se näin on, etten parempaa (sekä selkeämpää) nimeä silloin keksinyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat