Hattrick.org-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä topic keskittyy hattrick nimiseen jalkapallomangeri peliin,joka toimii netissä.Varmaan kovin moni ei teistä sitä pelaa.Oma joukkueeni on esko4-1v (Nimeni ei ole Esko)....Ja jos joku sitää pelaa miten joukkueella menee? Minulla ei hyvin,juniorit on huonoja ja aikusten joukkue tipahti sarjasta.

Käy kattoo mun huono joukkueeni. Onks jollaki supporter mulla on.

suosittelen peliä kaikille!

Kommentit (6)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joskus 3-4 vuotta sitten pelasin sitä vähän aikaa, kunnes tunnukseni sieltä poistettiin. Ilmeisesti sen takia, kun samalta koneelta oli tehty sinne kaksi tunnusta. Mielestäni aika huono peli, vaikka suosittu onkin.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse aloittelin tällä kaudella ja tosi hyvin on pelit alkaneet. 9 sarjapelistä on tullut 8 voittoa ja taistelen IX.556 lohkon ykköspaikasta. Nousu alkaa olla jo selvä, sillä vastassa on yksi botti ja kaksi managerinsa menettänyttä ja jäljellä on enään 3 kierrosta. Pahimpaan uhkaajaakin on jo 5 pistettä ja kohtaan sen joukkueen viimeisellä kierroksella, kun taas 1. sijaan 1 piste eroa.

Käykää toki katsomassa NiPS Hattrickin sivulta.

MRA:n joukkue on tainnut jo poistua, kun ei enään haun avulla löydy.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Hattrick.org-topic

tonnikala313 - 07.09.09 10:31 (ID 339109)

Tämä topic keskittyy hattrick nimiseen jalkapallomangeri peliin,joka toimii netissä.Varmaan kovin moni ei teistä sitä pelaa.Oma joukkueeni on esko4-1v (Nimeni ei ole Esko)....Ja jos joku sitää pelaa miten joukkueella menee? Minulla ei hyvin,juniorit on huonoja ja aikusten joukkue tipahti sarjasta.

Käy kattoo mun huono joukkueeni. Onks jollaki supporter mulla on.

suosittelen peliä kaikille!

Mäkin pelaan kyseistä peliä jossai kutos divaris ja mun joukkueen nimi on Fc Raisio.

Vierailija

Hattrick on paras peli netissä! Onks joku kokeillut Goalunitedia??? Must sekin on ihan hyvä mut ei niin hyvä ku Hattrick.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat