Tuplanolla osa4

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noniin ne ketkä on lukenut tuon sarjan voisitteko ehdottaa\arvata kuka voisi olla se salainen pääjohtaja.Ite voisin ehdottaa Roopea!

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tuplanolla osa4

Ankkafani315 - 08.09.09 07:58 (ID 339571)

Älkä huomioiko minua.

Peittelen foorumia, ettei kaikki vastailisi ngf:n topiceihin.

OK sama syy!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Tuplanolla osa4

viitta-fani - 14.09.09 04:03 (ID 342761) Äh!Toimitus lyökää lukkoon jos kukaan ei vastaa!

Mitä tarkoitat??

No mutta asiaan... Tuplanolla oli hyvä, vaikka tämä aihe on kyllä vanha.... Mutta ei se mitään... :D

Pää"jehu" voisi olla vaikka Kulta-Into Pii taikka Kkroisos tai Roope tai... Mahdollisuuksia on m0nia...

Vierailija

Tuplanolla oli aika piristävä ja uudenlainen juttu. Olen lukenut kaikki osat ja jännityksellä odotan mitä tuleman pitää.

Vierailija

Roope tai Hannu.... Se olisi jo outoa. Mutta akkareissa kaikkik on mahdollista...

Joo, kiva että taskareissa on jatkosarjoja!

Vierailija

Enpä tiedä... Kyllähän se Roopekin voisi olla.. Nää Tuplanolla seikkailut on todella mukavia, en voi haukkua! Toivottavasti Marraskuun nro 359 "Täyttä Rautaa" AATK tulee Tuplanollaa ;)

Vierailija

Taskarissa "Täyttä rautaa" on Tuplanolla-sarja! Itse olen niihin ihan hulluna, ja olen lukenut kaikki tähänasti ilmestyneet sarjat! Taskarissa "Tuplanolla ja kohtalokas ensi-ilta" ollut Tuplanolla-sarja oli mielestäni aika huono, koska juoni oli helppo ennalta-arvata, eikä siinä ollut Kia Koota! Nyyh! No, taskarissa "Täyttä rautaa" ollut sarja "Matkamuista Pariisista" oli mielestäni paras tähänastisista Tuplanolla-sarjoista! Osittain siksi, että siinä oli Kia K! Tarina oli muutenkin hyvä, etenkin se alku! Onkohan taskarissa "Painovirhe" Tuplanolla-sarjaa? No, pian se kai selviää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat