Aku ankat huononee

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis mitä mieltä olette minusta Aku ankka (lehti joka tulee keskiviikkoisin) on ollut aika lailla tylsä eikä ole ollut hyviä jaksoja siellä on välissä parempiakin jaksoja mutta mitä mieltä itse olette uusien jaksojen laadusta ja kiinnostavaisuudesta?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Totta kai sisältö muuttuu kun piirtäjiä tulee lisää ja vanhat piirtäjät lopettavat piirtämisen.

Ei lehdet ole huonoja, mutta voi olla eri tilanne 50 vuoden päästä, jos Aku Ankkaa silloin julkaistaan.

Vierailija

Lainaus:
Aku ankat huononee

Villeankka - 08.09.09 18:07

(ID 339365)

Siis mitä mieltä olette minusta Aku ankka (lehti joka tulee keskiviikkoisin) on ollut aika lailla tylsä eikä ole ollut hyviä jaksoja siellä on välissä parempiakin jaksoja mutta mitä mieltä itse olette uusien jaksojen laadusta ja kiinnostavaisuudesta?

Lainaus:
Re: Aku ankat huononee

Mr Roope Ankka - 08.09.09 06:10 (ID 339365)

Onhan lehti hieman muuttunut viime vuosina, mutta ei se mielestäni ole huonommaksi mennyt. :)

Niin, ne ei huonone.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ei se minustakaan enää niin mahtava ole kuin esimerkiksi 90-luvulla. Sillonkin oli vielä todella hyviä sarjoja joissa oli todella hyvä juoni. Mutta kyllä nää nykyisetkin ihan viihdyttäviä ovat, en mä sitä kiellä. Mutta joskus vaan pitkästyttää se että niin monissa sarjoissa on samanlainen taso.

Anteeksi jos sanoin jotain loukkaavaa. Mulla vaan on suora puhetyyli enkä tykkää jaaritella ja kierrellä.

Vierailija

No jos nyt rehellisiä ollaan... Ei minusta, mutta ennen vanhaan (kuulostan isoäidiltäni!!!) eli siis n. vuonna -03, oli hyviä sarjoja.

Vierailija

Eivät ne 'huonone', vaan muuttuvat! Tai no miten itse haluaa sanoa, mutta omasta mielestäni ne vain muuttuvat eivät huonone.

Mutta piirtäjiä on vähentynyt, esim. Barks, Branca ja Rosa eivät enää piirrä, sillä Barks ja Branca ovat kuolleet ja Rosalla on jo liian huono näkö, että voisi piirtää.

Lainaus:
Re: Re: Aku ankat huononee

SlyCooper - 08.09.09 06:29 (ID 339388)
Lainaus:
Aku ankat huononee Villeankka - 08.09.09 18:07 (ID 339365) Siis mitä mieltä olette minusta Aku ankka (lehti joka tulee keskiviikkoisin) on ollut aika lailla tylsä eikä ole ollut hyviä jaksoja siellä on välissä parempiakin jaksoja mutta mitä mieltä itse olette uusien jaksojen laadusta ja kiinnostavaisuudesta?
Lainaus:
Re: Aku ankat huononee Mr Roope Ankka - 08.09.09 06:10 (ID 339365) Onhan lehti hieman muuttunut viime vuosina, mutta ei se mielestäni ole huonommaksi mennyt. :)
Niin, ne ei huonone.

Ei minunkaan mielestä.

Vierailija

Hehei, jätetään "ei minustakaan"-viestit pois, ja perustellaan miksi se ei sinusta ole muuttunut. Mitä ideaa tässä muuten olisi?

Minusta Aku Ankka ei ole huononnut yhtään. Joskus on parempia tarinoita, joskus huonompia, mutta kyllä se keskivertona on samaa kuin ennenkin. Ja pidän minä enemmän nykypäivän Aku Ankasta kuin siitä mitä oli 60- ja 70-luvulla.

Sami-96

Vierailija

Lainaus:
Aku ankat huononee

Vince - 09.09.09 01:02 (ID 339716) No ei se minustakaan enää niin mahtava ole kuin esimerkiksi 90-luvulla. Sillonkin oli vielä todella hyviä sarjoja joissa oli todella hyvä juoni. Mutta kyllä nää nykyisetkin ihan viihdyttäviä ovat, en mä sitä kiellä. Mutta joskus vaan pitkästyttää se että niin monissa sarjoissa on samanlainen taso. Anteeksi jos sanoin jotain loukkaavaa. Mulla vaan on suora puhetyyli enkä tykkää jaaritella ja kierrellä.

Omasta mielestäni Aku Ankan tarinoiden (ja piirtäjien!) taso on hieman laskenut. Kyllä niitä hyviäkin piirtäjiä ja käsikirjoittajia löytyy, mutta iso osa on mennyt huonompaan suuntaan. Juonet ovat tylsempiä, ja joidenkin piirtäjien kädenjälki on - anteeksi vain - kamalaa katsottavaa.

Vierailija

Minusta viime Akkari oli tosi hyvä, mutta joskus joukossa saattaa olla pari ei-niin-hyvää Akkaria, joka harmittaa. Kaikkia ei voi millään miellyttää. Pakko myöntää, että pari vuotta sitten Akkarit olivat tuntuvasti parempia. Rosaa voisi minun puolestani olla enemmän, sekä Rodriquesia. Molemmat loistavia piirtäjiä.

Lisäksi liitteitä voisi olla enemmän, niitä on nykyään erittäin harvoin. Esimerkiksi tarroja, sarjakuvaa, postikortteja...

Taso on ehkäpä hieman laskenut, sekä piirtäjien että muutenkin kokonaisuuden osalta. Taitaa ideat olla loppumassa?

Kuitenkaan tilanne ei ole onneksi vielä hälyttävä, usein Akkarista löytyy ilokseni mahtavia sarjoja piirtäjiltä, joilta en olisi sellaista materiaalia uskonut tulevan.

Vierailija

Ei ne minun mielestäni ole pahemmin huonontuneet, mutta jotkun vanhojen taskarin lukuisista sarjoista on kyllä tosi hyviä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat