Kokous foorumin hyväksi

Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Niinkuin kaikki ehkä tietävät , sivuillamme on spämmääjä , joka on pahempi kuin Entinen aaro hanhi ja aqanq hän väittää että on palannut sivuille ja tulee käymään "asiallisella" visiitillään taas! Tämän Topicin on tarkoitus auttaa ja myöhemmin vajota. Ketkä tulevat kimppaan ?? Minä ainakin!

Kommentit (9)

Vierailija

Olen jo täydessä toimessa, vastailen vanhoihin, hyviin kuten Mikä biisi - keskusteluihin, jne. Ja yritän saada NGFin keskustelut alas.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Kokous foorumin hyväksi

Ankkafani315 - 08.09.09 08:20 Mielestäni rekisteröitymiseen pitäisi lisätä sellainen vahvistuskoodi(tiedätte varmasti, lähes kaikilla sivustoilla) jonka ansiosta pahimmat trullit eivät pääse tänne.

Niin pitäisikin olla. Vahvistuskoodi olisi äärimmäisen tarpeellinen asia! Mutta kun sitä ei tuossa tämän/menneen kesän uudistuksessa tullut, niin eipä sitä sitten tänne valitettavasti taida tulla ollenkaan.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, mäkin huomasin et joku spämmäri on tullut sotkemaan asioita. Miksi ihmiset on pöpejä etteivät voi käyttäytyä kunnolla netissä ja muuallakaan? Netti ei ole oikea paikka käyttäytyä kuin joku untuva aivoinen häirikkö. Jep, Vincekin tulee kimppaan.

Vierailija

Lainaus:
Kokous foorumin hyväksi

Vince - 09.09.09 09:20 (ID 339683) Joo, mäkin huomasin et joku spämmäri on tullut sotkemaan asioita. Miksi ihmiset on pöpejä etteivät voi käyttäytyä kunnolla netissä ja muuallakaan? Netti ei ole oikea paikka käyttäytyä kuin joku untuva aivoinen häirikkö. Jep, Vincekin tulee kimppaan.

Huomenta vaan, täällä taas. En voinut kouluun mennä, kun korvaa särkee. Taitaa olla korvatulehdus. :(

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Lainaus:
Re: Kokous foorumin hyväksi

Ilo-97 - 09.09.09 09:29

Huomenta vaan, täällä taas. En voinut kouluun mennä, kun korvaa särkee. Taitaa olla korvatulehdus. :(

Jaah ... minulla on poikkeuspäivä! Koulu alkaa YHDELTÄTOISTA!!! :] Yritän nyt tässä nostaa näitä Topicceja.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Kokous foorumin hyväksi

Ilo-97 - 09.09.09 09:29 (ID 339688) Huomenta vaan, täällä taas. En voinut kouluun mennä, kun korvaa särkee. Taitaa olla korvatulehdus. :(

Huomenta. :) Ikävää kun sun pitää koulusta poissa. Korvakipu ei mikään kiva asia, olen kokenut monia kertoja. Mä olen tässä kirjoitellut tänne ja kuunnellut U2sta. kivaa taustamusaa. Joo, mä palasin taas. Eilen ei ehtinyt kun kaikkea muuta ja aikataulu oli niukka.

Vierailija

Kiitos myötätunnosta, Vince, arvostan sitä.

Tämä on onneksi menossa parempaan suuntaan, jos katsotte vaikka keskustelua nakki, siihen ei ilmesty mitään. Toimitus on jo vauhdissa.

Tuleekohan NGF ajallaan takaisin? Toivokaamme, ettei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat