Lapsellisuus - topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No joo, mitenkäs tämän nyt aloittaisi.

Ensinnäkin aloitan topicin niin kuin aina aloitan: Jos topic on mielestänne turha, haukkukaa pois, se ei minua hetkauta. Mutta jos joku on kiinnostunut keskustelemaan täällä, älkää pilatko hänen iloaan.

Elikkäs, jos olet lapsenomainen, nuori, tai leikit vielä, nyt saa tunnustaa sen, ihan vapaasti. Lapsellisuus ei ole huono asia, parempi olla pitkään lapsi kuin aloittaa aikuisuus liian aikaisin. Ette voi koskaan enää elää lapsuuttanne uudelleen. Miettikääs sitä.

No niin, siis keskustelua kaikesta mahdollisesta, onko unilelujen käyttäminen lapsellista, leikittekö vielä vai hengaatteko mielummin kaupungilla, luetteko nalle puhia jne.

Yksi tämän topicin tarkoituksista olisi se, että jos täällä on nuoria käyttäjiä, niin he eivät jäisi aivan ulkopuolelle.

Aloitan nyt itse keskustelun aiheella leikkiminen. Kuinka moni leikkii vielä?

I do. enkä häpeä sitä yhtään. Monet ikäiseni roikkuvat päivät pitkät jossain kaupungilla ja kiroilevat aikuisille päin naamaa. Jälkimmäinen ei ole kovin järkevää käytöstä, nauttisitte lapsuudestanne.

Comments, please, mielipiteitä topicista, jos ette muuten halua kommentoida aihetta.

:D

Kommentit (3)

Vierailija

Pakko tunnustaa. Heitin vahingossa pienempänä lumipallon yhden auton tuulilasiin. Häpeän tuota vielläkin.

Vierailija

Minä ainankin olen aika lapsellinen sillä leikin joskus ja toivon miltein aina vanhemmiltani syntymä- nimi- tai joululahjaksi isoa lelua kuten esimerkiksi isoa nallea tai muuta. Ei se minusta nyt niin lapsellista ehkä ole sillä en paljon häpeä sitä, mutta kuitenkin.

Niin muuten tämä on aika kiva topicci.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat