Minusta tulee isona...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa tulevaisuuden ammattinne!

Minusta itsestäni tulee rikospoliisin murharyhmän komisario tai etsivä. En malta odottaa, että pääsen töihin!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minusta tulee mainospiirtäjä. Tiedän, että minulla on mahdollisuuksia siihen. Koulutus ei ole ehkä kaikista helpoin, mutta ei vaikeinkaan.

Se olisi unelmatyö. Olisi aina ilo mennä töihin!

Vierailija

Joku ihan samamikä kunhan saa rahaa ja pystyy elämään tämmöiset kysymykset ovat tyhjästä

Mutta mitäpä siitä tämä oli mun mielipide. kertokaa omanne

Vierailija

Pidän kirjoittamisesta, ja haluan tuoda esille ajankohtaisia aiheita. Mikä voisi olla parempi kuin toimittaja? Se on unelma - ammattini.

Vierailija

Lainaus:
Re: Minusta tulee isona...

Piivi - 09.09.09 05:51 (ID 340161) Poliisi ois iha mukava ammatti.

Niin olisi, olen samaa mieltä.

Vierailija

Rakastan opastamista ja neuvomista jos joku kysyy apuani. Siis haluaisin opettajaksi. Ainut ongelmani on että en pidä matikasta ja olen 8 oppilas siinä.:s

Alakoulun luokanopettaja olisi kyllä tosi kiva työ, mutta erikoistuneena haluaisin olla joko liikunnan ja terveystiedon ope tai äidinkielen opettaja!:D ;)

Olen 10 oppilas äikässä (siis ttoisin sanoen suomenkielessöä) tai ainakin viime vuonna olin. Saa nähdä mitä tästä vuodesta tulee.:D

Vierailija

Nooh, vosiinhan tämänkin nyt nostaa, kun Sebu teki taas kerran uuden ja taas turhan topicin. Itsestäni tulee varmaan videopleigraafikko, se kun kuulostaa ja vaikuttaa aika mukavalta jopilta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat