Aku Ankan KÄÄKylä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kenelläkään aku ankan KÄÄKylää.Minä latasin sen tänään.Jotkut on ihan hyviä ja grafiikka on useimmissa hyvä.Mutta jotkut on aika huonoja.Minulla on muuten itselläni kaikki KÄÄylät.

Sivut

Kommentit (70)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikki löytyy, mutta ovat kyllä aika "lapsellisia".

Outoa, ettei nyt pysty lähettämään uusia viestejä, vain muokkaamaan pystyy omia:

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aku Ankan KÄÄKylä

Frodo95 - 10.09.09 10:42 (ID 340290)

Joku kaveri joskus lähetti sen minulle, ja ei se nyt kovin kummoinen ole. Näköjään sitä taas mainostetaan, sillä se on kai se sama, jota jo aikaisemmin sai ladata?

Niitä Kääkylöitä on 3 erilaista tähän asti tehty. Itselläni on kännykässäni kaikki, mutta huvikseen vain joskus kokeilen niitä.

Vierailija

Joku kaveri joskus lähetti sen minulle, ja ei se nyt kovin kummoinen ole. Näköjään sitä taas mainostetaan, sillä se on kai se sama, jota jo aikaisemmin sai ladata?

Niin, se Vastausgeneraattori nyt on perusidealtaan se, että sitten nauretaan, kun kysytään, että onko joku tyhmä, ja se generaattori vastaa, että kyllä:D Ei sitä kauaan jaksa, tai en minä ainakaan.

Hypnoosihyrrässä ainakin on ihan sopiva musiikki, mitä voisi jonkun kuvitella yökoulussa laittavan keskellä pimeää päälle.

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Minä himoitsen niitä kääkylöitä hirveästi, mutta en löydä kännykkäni "ajuria" edes Mikrobitin Ajuriapajasta. Minulla on Windows Vista-käyttöjärjestelmä.

Harmitellen, karvisfani97

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat