Vuoden käyttäjä 2009

Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Tämän Topicin ideana on saada selville vuoden käyttäjä 2009. Äänestysaikaa on tästä päivästä lähtien Joulukuun viimeiseen päivään! Haluaisin tänne selviä vastauksia, en tällaisia: "mä annanmun äänen salverille." Nooh, ehkä ei noin, mutta viestistä pitää saada selvää! Ei myös sitä: "Jos sinä äänestät minua, minä äänestän sinua." Käyn päivittämässä listan joka päivä. Jos minua ei jostain syystä näy koko päivänä, joku toinen käyttäjä voi käydä minun puolestani käydä päivittämässä äänestystilanteen. Säännöt: Itseään ei saa EHDOTTOMASTI äänestää. Valintaansa ei saa muuttaa, joten miettikää kenelle annatte äänenne! Äänen saa antaa vain yhdelle käyttäjälle joka on omasta mielestään ollut mukava, hauska, asiallinen ja omasta mielestään paras, yms. Käyttäjän on pitänyt lähettää tänne AINAKIN 10 VIESTIÄ, koska tässä ei äänestetä vuoden 2008 käyttäjää, taikka sen sellaista! Kysymyksiä saa esittää! Täten julistan kisan alkaneeksi: Oma ääneni menee käyttäjälle nimeltä Donald-91, koska hän on ollut ERITTÄIN avulias ja mukava käyttäjä! Äänestys käyntiin! Hep! :)

Äänestystilanne joskus kahdentoista maissa:

Vaa_ri: 19 pistettä

_wonderlust_: 10 pistettä

Rankku08 ja Budjettivaje: 8 pistettä

Salwer1st/: 5 pistettä

Fuge ja Hermanni 313: 4 pistettä

Shinon ja Henna_Duck: 3 pistettä

adz, Aku Ankan Taskukirja, maitoankka, $MCD, Tapsa99, "Hiidenkirnu" ja Mr Roope Ankka: 2 pistettä

Donald-91, AkutykkääIineksestä, MeRakastammeAnkkaa, Maailmanparas-98, Kolmas Caballero, Ilo-97, tarkanmarkanvartija, Akuhullu97, Sami-96, Jertte, Jones Duck, One Piece ja Vince: 1 piste

//Päivitetty siis 12.12.2009 klo. 14.17

Sivut

Kommentit (338)

Vierailija

Vuoden käyttäjä on mielestäni Tapsa99. Toisaalta ankkafani (en muista numeroita) on kyllä ollut kiva. No ääneni menee tapsalle!

Tapsa:1

donald-91:1

_wonderlust_:1

Vierailija

Sanoisin että kyllähän tämä menisi varmaan Vaarille tai Wondylle.

Laitan kuitenkin Vaarille tämän tittelin , koska mukava käyttäjä , huomioi toiset , ystävällinen ja hauska heppu , joka auttaa asiassa kuin asiassa.

Vaari 1p

Tapsa 1p

Wonderlust 1p

Donald-91 1p

Vierailija

Hmmm...

Sanotaisiinko nyt vain yksi... Ja ääneni saa...

Vaa_ri saa ääneni!!!

//Edit: Onnittelut Vaa_rille voitosta, ja vuoden käyttäjäksi pääsemisestä! Luulin muuten kun äänesti, että montaa saa äänestää.

Vierailija

Minun ääneni saa...Tärärärärpäräpärä Vaa_ri! Hän on ollut avulias uusille käyttäjille, ja kertonut hervottoman hauskoja juttuja! Pitää hyvästä musiikista (Ja mikäköhän tekiä se on? Nah...) Ja ollut alusta asti aktiivinen ja hyväkäytöksinen! Ansaitsee kunniamaininnan!

Vaikee päätös, kun täällä on niin paljon todella hyviä tyyppejä, mutta Vaa_ri on ollut se aktiivisin ja mukavin. Kiitos kun olet tällä piskuisella foorumilla!!......;)

Vierailija

Itse en aio äänestää vuoden 2009 käyttäjää vielä. Vasta sitten vuoden lopussa (kai sinne asti saa äänestää?), sillä kaikkea voi vielä tapahtua.

Tosin monia hyviä ehdokkaita täällä näyttää olevan mm. Vaa_ri, wonderlust, Mac Ducky (:D) ja monia muita. Katsotaan asiaa uudelleen sitten vähän myöhemmin.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Jahha, tämäkin "polli" on näemmä saatu pystyyn, Donaldihan taisikin tällaista joskus ehdotella.

Näin alkuun erittäin suuret kiitokset kaikille minua muistaneille! Olette loistavia käyttäjiä joita ilman tuskin viihtyisin täällä. Muita laatukäyttäjiä joita mieleen tulee, ovat Wonderi, Don, tehwin sekä djlordi, jokainen heistä ansaitsisi Jullen mitalin (Wondyhan sen jo omistaakin).

Erittäin vaikea valita vuoden käyttäjää, mutta piiitkän harkinnan jälkeen ääneni saa Aku Ankan taskukirja. Aivan mahtava käyttäjä, jonka viestien persoonallisuus ihastuttaa. Oli myös ensimmäisiä käyttäjiä joihin tutustuin aikanaan, ja iloinen persoonansa teki heti vaikutuksen.

Vierailija

Ääneni saa...Wondy(-täti)! Saako muuten äänestää kahta käyttjää? Itse kun olisin vielä Salweria äänestänyt.

Vierailija

Minun ääneni menee Rankku08lle.

Rankku on todella loistava käyttäjä, eli aktiivinen, humoristinen, asiallinen ja kaikkea muuta, mitä vuoden käyttäjä tarvitsee!

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Tilanne:

Vaa_ri: 4 pistettä

Wondy(-Täti) ja minä (Rankku08) 2 pistettä

Mr Roope Ankka, Donald-91, tarkanmarkanvartija, Aku Ankan Taskukirja, Tapsa99 ja Frodo95: 1 piste

Ankka9, jos olet epävarma jostakin, lue säännöt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat