Oletko joka päivä netissä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli otsikko kertoo kysymyksen.

Itse olen lähes joka päivä, paitsi silloin kun olen esim. mummollassa, koska siellä ei oo tietokonetta, enkä omista kannettavaa.:[

Sivut

Kommentit (71)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eipäs se kannettavakaan paljoa auta, jos ei ole nettiyhteyttä.

Olen joka päivä netissä, ellei kouluhommien kanssa mene pitkään tai ole muuta "estettä" kuten poikkeuksellisen paljon ohjelmaa tai netittömässä paikassa oleminen (lähinnä nyt mökki). En selviäisi ilman konetta, se on fakta.

Vierailija

En. Jos harrastuksissa ja kouluhommissa kestää poikkeuksellisen vähän aikaa, saatan kuluttaa tunnin tai pari kuuntelemalla musiikkia/keskustellessa kavereitten kanssa.

Viikonloppuisin aika harvoin, yleensä jos ei muuta tekemistä aamulla tai illalla ole, luen joko kirjaa tai hyppään tietokonetuolin ääreen kirjoittelemaan tarinoita. ; )

Vierailija

Kröh, tekisi mieli sanoa että "en tietenkään!", mutta se ei taitaisi pitää paikkansa. Melkein joka päivä koneella olen, yleensä en kuitenkaan kovin kauaa. Joskus taas hyvin, HYVIN kauan. Yritän kyllä keksiä välillä parempaakin tekemistä, vaikkapa kavereiden kanssa oleilua.

Joskus saatan lukea/piirtää/olla vain koko päivän, riippuu yleensä mielialasta. Nytkin on tylsää, mutta kohta ei ole enää kun menen sellaiseen tapahtumaan.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mullekin se on tavallaan riippuvuus. Aina on pakko tulla katsomaan kaverit täällä juttelevat. Ja jos itse innostuu niin siinähän menee aikaa paljon.

Vierailija

En ole joka päivä netissä, mutta olisi mukavaa jos voisin olla joka päivä mutta kun mökillä ei ole tietokonetta ja sen takia haluaisin kannettavan mutta kun se maksaa niin paljon äitin ja isän mielestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat